Formularproblemer i Dreamweaver
Fra : Birita a Heygum

Dato : 30-03-10 09:48

Jeg er ikke en ørn til at lave hjemmesider, og sidder og bøvler
med at placere en formular, jeg har hentet herfra:
http://www.pi.dk/support/formmail/ men jeg kan ikke få det til at
fungere, når jeg placere koderne og retter dem til min egen
mailadresse. Så når jeg tester og trykker på send, så kommer der
en fejlside op. Jeg har også prøvet med en anden guideline, hvor
man skal kode med redirect, så den har jeg også prøvet, men det
dutter heller ikke. Hvad gør i som sidder med html-kodning og
prøver også at skrive på html.dk?

Jeg har måske selv fundet løsningen, for One.com understøtter
ikke FormMail.(CGI), som kan læses her og lyder godt nok
underligt http://www.html.dk/artikler/00012/, for man skulle vel
gerne kunne bruge One.com som udbyder.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 30-03-10 10:10

Birita a Heygum skrev:

> Jeg har måske selv fundet løsningen, for One.com understøtter
> ikke FormMail.(CGI), som kan læses her og lyder godt nok
> [...]
Tror såmænd ikke kun det er one.com der ikke understøtter CGI script.

Mon ikke one.com har en formmail i PHP du kan bruge ellers søg efter en

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : jopa

Dato : 30-03-10 12:36

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/phpmail.php

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 30-03-10 17:50

jopa skrev:

> Tror såmænd ikke kun det er one.com der ikke understøtter CGI script.
>
> Mon ikke one.com har en formmail i PHP du kan bruge ellers søg efter en

Det har one.com, og den virker fortrinligt
til de formularer jeg har lavet (i hånden).
Du får serveret de kodelinjer der en nødvendige
for at få formularen behandlet-

Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk