MS Windows
briani 27239
Windows 7, total nedsmeltning !
Fra : Lyrik

Dato : 27-03-10 20:23

Jeg højreklikkede på min videomappe, tog egenskaber og trykkede:
"Gendan standardinstillinger!"....
Så skete det! Alle mine programmer forsvandt og efterlod tomme mapper!
Alt var væk! Programmerne forsvandt fra skrivebordet, ingen genveje
fungerede alt var pist væk!
Systemgendannelse fejlede! Jeg måtte reinstallere hele Windows 7 Home
Premium!

Bare lige så i er advarede!

Hilsen
Jens

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-03-10 13:07

Lyrik skrev:

>Bare lige så i er advarede!

Tidligere brugte du da ellers meget tid på at fortælle blandt andet denne
gruppe om dette styresystems fortræffeligheder, nærmest som om at det var
verdens ottende vidunder.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : emjeppesen

Dato : 28-03-10 13:20

Lyrik skrev:

> [...]
>fungerede alt var pist væk!
>Systemgendannelse fejlede! Jeg måtte reinstallere hele Windows 7 Home

Det ligner til forveksling, hvad jeg var udsat for, da jeg havde haft
min win7 Home Premium 64 i 14 dage.
De fleste programmer forsvandt mere eller mindre og intet fungerede,
som det skulle.
Desværre vidste jeg blot ikke, hvordan pokker det var sket, men det
KAN da have været en "gendan standardindstillinger". Jeg opdagede dog
at det var slået klik for dens indre ur og at maskinen var sat til at
sikkerhedskopiere engang i forrige århundrede Jeg konkluderede at
det var et forsøg på automatisk sikkerhedskopiering, der var skyld i
fadæsen. Jeg følte i alle tilfælde ikke, at jeg havde foretaget mig
noget forkert.
Jeg forsøgte at reparere på det, men endte med at køre en recover.
Siden har jeg ikke haft problemer, men mystisk var det da.

Hilsen emj

Fra : M Stenkjær

Dato : 04-04-10 20:57

Du kunne bare havde startet op i fejlsikret, -så var dit problem løst.'

Det er ikke uanmindelig win 7 og vista periodisk kan starter op i en tom
profil

Vh M

Fra : Lyrik

Dato : 29-03-10 17:50

On 28 Mar., 14:06, "Ivan V. Klattrup" <ivan.klatt...@gmail.com> wrote:

> Tidligere brugte du da ellers meget tid på at fortælle blandt andet denne
> gruppe om dette styresystems fortræffeligheder, nærmest som om at det var
> verdens ottende vidunder.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det er stadigvæk et fremragende styresystem.

Jens

Fra : Lyrik

Dato : 29-03-10 18:23

On 28 Mar., 14:19, emjeppesen <emj@> wrote:

> [...]
> Jeg forsøgte at reparere på det, men endte med at køre en recover.
> Siden har jeg ikke haft problemer, men mystisk var det da.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det er interessant læsning. Nu er jeg ikke så bange for en
reinstallation, idet jeg overlæsser mine systemer så meget at en
oprydning og sanering kan være ret forfriskende.
Jeg vælger at nyinstallere oveni den gamle installation. Se her
hvordan resultatet kommer til at ligge:
http://luen.dk/nedbrud.wmv

Hilsen
Jens

Fra : emjeppesen

Dato : 30-03-10 10:11

Lyrik skrev:

>Jeg vælger at nyinstallere oveni den gamle installation.

Det gider jeg ikke. Det giver en masse rester, som det tager lang tid
at blive kvit.
Recover er langt at foretrække, hvis man har den mulighed.
Hilsen emj