God service hos Telia
Fra : Poul Rasmussen

Dato : 04-08-01 18:14

Hej!

Jeg har bemærket, at Telia af og til bliver skældt ud. Jeg har en rigtig
positiv historie om selskabet.

Ok, det startede ikke så godt, men endte godt. Jeg oprettede for ca. 4 uger
siden mobilabonnement hos Telia. Jeg skulle bruge telefonen til en ferie i
Frankrig 2 dage efter, og den skulle derfor hasteoprettes. Det fortalte jeg
forhandleren. Telefonen virkede dog ikke da vi kørte hjemmefra. På vej ned
mod Tyskland holdt vi ind på en rasteplads, og havde indstillet mig på en
lang ventetid på deres servicetelefon. Det var der dog ikke, jeg strøg lige
igennem. Jeg var nok ikke videre høflig, men den pige jeg snakkede med
lovede mig at oprette telefonen med det samme, hun var ked af at det ikke
var sket osv. Ok ok, det troede jeg jo ikke helt på, og var ikke videre
optimistisk da jeg lagde røret. En time efter: Der var forbindelse, og jeg
sendte den søde pige en venlig tanke. Da jeg kom hjem fra ferie for 14 dage
siden ringede telefonen en dag - en medarbejder fra Telias
"udviklingsafdeling" (?) ringede og beklagede mine oplevelser i forbindelse
med oprettelsen og ville lige høre at alt var ok. Samtidig fik jeg
abonnementet gratis i august. Det synes jeg er flot service, så derfor skal
de havde en rose fra mig.

Venlig hilsen Poul

Fra : Morten Juel

Dato : 05-08-01 12:47

Ja, det er service
Jeg har også hørt om mange der har haft problemer med at opsige abb, men jeg
har bare faxet dem og vupti

Mvh
Morten

Fra : Jokeren

Dato : 05-08-01 20:49

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det er service
> Jeg har også hørt om mange der har haft problemer med at opsige abb, men
jeg
> har bare faxet dem og vupti
jeg har sendt dem 4 email og jeg har sendt 3 faxer snakket med dem 6 gange
og sendt breve 2 gange dog ikke anbefalet men det gør jeg næste gang og jeg
har stadig et af deres abb.

Med venlig hilsen

Johnny

Fra : Jane & Otto

Dato : 06-08-01 15:17

> Ja, det er service

For mig lyder det som ganske almindelig kundebetjening, bortset fra det at
de ringede tilbage for at tjekke op på sagen. God service havde været at
telefonen virkede inden du tog afsted. TDK f.eks. kan som regel lokkes til
at oprette abbonementet med det samme, dvs. 1-2 timer efter købet. Og i det
hele taget er det efter min mening dårlig service ikke at udlevere åbne
kort, selv om det ikke gør nogen forskel i dette tilfælde (udlandstelefoni).

Mvh. otto