Min hjemmeside
Fra : Praxis©

Dato : 04-08-01 17:04

Så er min hjemmeside opdateret. Der er en del billeder af mine katte (Fler
billeder kommer til når jeg har fået dem fremkaldt) blandt andet af den
killing som jeg får næste weekend. Hun hedder Signe og hun ser utrolig læker
og charmerende ud.
Til dem der eventuelt har kigget på siden før, kan jeg oplyse at siden har
skiftet adresse til:
http://www.praxis_dyr.subnet.dk

Jeg har oxo en link side, og hvis der er nogen der gerne vil nævnes der, så
send mig en mail med adresse og kort beskrivelse af din side.

--
VH Pernille Lauridsen

"Tænk hvis der blev krig
-Og ingen mødte op"

http://www.praxis_humor.subnet.dk/

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 11-08-01 12:58

Hej!

Var lige inde og kigge.. Hvor er Gina smuk!

Hilsen Birgitte

Fra : Trine

Dato : 11-08-01 18:02

Hvor er de daaaarjlige Flere billeder, flere billeder

Tillykke med Signe.....havde selv sukket over hende, men gemalen sagde nej
tak til flere dyr

Misundelige hilsner
Trine