Lastbilchauffør hjælper billist med a
Fra : Anders Ecklon

Dato : 19-03-10 08:30

Hej Alle

Ville lige dele følgende klip:

http://www.break.com/index/truck-driver-pushes-car-down-highway.html

Jeg ville nok være en anelse panikslagen ved at sidde i automobilet.

Mvh Anders

Fra : Mikael

Dato : 19-03-10 03:16

On 19 Mar., 08:29, Anders Ecklon <andersfjern...@lupine.dk> wrote:
> Hej Alle
>
> Ville lige dele følgende klip:
>
> http://www.break.com/index/truck-driver-pushes-car-down-highway.html
>
> Jeg ville nok være en anelse panikslagen ved at sidde i automobilet.

Hva faen gør man? Det er sgu lidt svært at slippe væk når lastbilen
ikke sætter farten ned.

Mikael

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-03-10 16:44

"Mikael" <miklarsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg ville nok være en anelse panikslagen ved at sidde i automobilet.

Hva faen gør man? Det er sgu lidt svært at slippe væk når lastbilen

===

Ringer til politiet og fortæller

__ a. Ringer til konen og fortæller hun har skrammet sidespejlet
__ b. Ringer til Toyota og brokker sig over en speederpedal
__ c. Går i panik og ringer til Totota igen.

--
Per

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 19-03-10 17:10

On Fri, 19 Mar 2010 16:43:48 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phkfjern@klikpost.dk> wrote:

>"Mikael" <miklarsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

>Hva faen gør man? Det er sgu lidt svært at slippe væk når lastbilen
> [...]

Ja, det kunne jeg også forestille mig.

>--

>__ a. Ringer til konen og fortæller hun har skrammet sidespejlet

>--

Der tror jeg at det er konen der ringer og tilstår overfor manden.

>--

>__ b. Ringer til Toyota og brokker sig over en speederpedal

>--

Sandsynligvis.

>--

>__ c. Går i panik og ringer til Totota igen.

>--

Næh, nu er det tid til at ringe til advokaten. Nu skal der fanneme
tjenes penge.

--

Venlig hilsen
Folmer