/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Biler i Bella
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen


Dato : 09-03-10 16:46

Hej!


Som Jyde overvejer jeg at tage over og besøge Bellacentret om et par
uger i forbindelse med Biler i Bella.
Da jeg dog ikke har været der før, tænkte jeg om nogen kunne give input
til, om det er rejsen værd?

Som udgangspunkt skulle det være målet med turen, men det kan slf' være
man kan finde andet se på sjælland :)

Der er jo et par Km fra århus, selvom broen jo kan klares for 350 kr,
hvis man kører frem og tilbage samme dag(evt weekend)



--
/Bjarke
http://backup.cent.dk

For mail, ret til dansk TLD

 
 
Armand (09-03-2010)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 09-03-10 17:52

Bjarke Ravn-Jonsen skrev:
> Hej!
>
>
> Som Jyde overvejer jeg at tage over og besøge Bellacentret om et par
> uger i forbindelse med Biler i Bella.
> Da jeg dog ikke har været der før, tænkte jeg om nogen kunne give input
> til, om det er rejsen værd?
>
> Som udgangspunkt skulle det være målet med turen, men det kan slf' være
> man kan finde andet se på sjælland :)
>
> Der er jo et par Km fra århus, selvom broen jo kan klares for 350 kr,
> hvis man kører frem og tilbage samme dag(evt weekend)
>
>
>

Er udstillingen ikke også åben i løbet af ugens hverdage?
I givet fald kunne det hænde at der er langt billigere Orange billetter
tilgængelige :-/

Men det koster jo så en fridag
På den anden side, så har de fleste netop et par tiloversblevne
feriedage der skal bruges i løbet af de næste 8 ugers tid.

--
Armand.

Henrik B. (09-03-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 09-03-10 18:03

"Bjarke Ravn-Jonsen" <bjarke@mandril.invalid> skrev i meddelelsen
news:4b966d41$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Som Jyde overvejer jeg at tage over og besøge Bellacentret om et par uger
> i forbindelse med Biler i Bella.
> Da jeg dog ikke har været der før, tænkte jeg om nogen kunne give input
> til, om det er rejsen værd?

Jeg mener absolut at det er turen værd -forudsat at man har et hjerte der
banker for biler...

Vi er i øvrigt nogle gange mødtes, flere skribenter "herinde" fra. Det er
meget sjovt at sætte ansigt på dem man skriver med (og driller).

> Der er jo et par Km fra århus, selvom broen jo kan klares for 350 kr, hvis
> man kører frem og tilbage samme dag(evt weekend)

Jeg bor også i Århus. Og vi kan evt. slå pjalterne sammen, hvis det er. Så
begrænses omkostningerne jo en smule.

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk


Mogens \(K\) (09-03-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 09-03-10 18:52

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
news:4b967f3c$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Vi er i øvrigt nogle gange mødtes, flere skribenter "herinde" fra. Det er
> meget sjovt at sætte ansigt på dem man skriver med (og driller).

"Flere" var faktisk temmelig mange - engang...


Armand (09-03-2010)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 09-03-10 20:32

Henrik B. skrev:
> "Bjarke Ravn-Jonsen" <bjarke@mandril.invalid> skrev i meddelelsen
> news:4b966d41$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Der er jo et par Km fra århus, selvom broen jo kan klares for 350 kr,
>> hvis man kører frem og tilbage samme dag(evt weekend)
>
> Jeg bor også i Århus. Og vi kan evt. slå pjalterne sammen, hvis det er.
> Så begrænses omkostningerne jo en smule.
>

En smule??
En halvering er sq da meget tæt på 50% og dét er da en besparelse der er
værd at overveje!

--
Armand.

Henrik B. (09-03-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 09-03-10 20:41

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen
news:4b96a22b$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>> Jeg bor også i Århus. Og vi kan evt. slå pjalterne sammen, hvis det er.
>> Så begrænses omkostningerne jo en smule.
>>
>
> En smule??
> En halvering er sq da meget tæt på 50% og dét er da en besparelse der er
> værd at overveje!

Ja, du kan jo samles op på vejen - så er vi nede på 1/3. )

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk


Armand (09-03-2010)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 09-03-10 20:49

Henrik B. skrev:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen
> news:4b96a22b$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>>> Jeg bor også i Århus. Og vi kan evt. slå pjalterne sammen, hvis det
>>> er. Så begrænses omkostningerne jo en smule.
>>>
>>
>> En smule??
>> En halvering er sq da meget tæt på 50% og dét er da en besparelse der
>> er værd at overveje!
>
> Ja, du kan jo samles op på vejen - så er vi nede på 1/3. )
>
Bliver ikke til noget
Men det gør som sådan heller ikke noget, da det er den første mand der
giver den procentielt største besparelse

--
Armand.

Andreas M. Hansen (09-03-2010)
Kommentar
Fra : Andreas M. Hansen


Dato : 09-03-10 20:54

> Ja, du kan jo samles op på vejen - så er vi nede på 1/3. )
>

Nej nu må i sgu holde op! - en flok bilentusiaster som diskuterer samkørsel
for at spare benzinpenge.....

mvh

Andreas M. Hansen



Bjørn J. (09-03-2010)
Kommentar
Fra : Bjørn J.


Dato : 09-03-10 20:57


"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4b96a758$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Ja, du kan jo samles op på vejen - så er vi nede på 1/3. )
>>
>
> Nej nu må i sgu holde op! - en flok bilentusiaster som diskuterer
> samkørsel for at spare benzinpenge.....
>

Jeg var lige ved at spørge om de skulle samkøre i en dieselpotte, men så kom
jeg til at tænke på Mogens...

mvh/Bjørn J.



Mogens \(K\) (09-03-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 09-03-10 22:39

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:4b96a80e$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg var lige ved at spørge om de skulle samkøre i en dieselpotte, men så
> kom jeg til at tænke på Mogens...

Sidst gjaldt det vist om at samle så mange biler som muligt :)


Bjørn J. (09-03-2010)
Kommentar
Fra : Bjørn J.


Dato : 09-03-10 23:01


"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
news:4b96c012$0$282$14726298@news.sunsite.dk...

KLIP

>> Jeg var lige ved at spørge om de skulle samkøre i en dieselpotte, men så
>> kom jeg til at tænke på Mogens...
>
> Sidst gjaldt det vist om at samle så mange biler som muligt :)

Jow jow, men da gik vi heller ikke så meget op i brændstofsøkonomien..:)

mvh/Bjørn J.



Mogens \(K\) (09-03-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 09-03-10 23:07

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:4b96c4fe$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jow jow, men da gik vi heller ikke så meget op i brændstofsøkonomien..:)

Nej, da var det dælme med æ hammer dawn, do


Mogens \(K\) (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 10-03-10 06:05

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen
news:4b96c674$0$272$14726298@news.sunsite.dk...

>> Jow jow, men da gik vi heller ikke så meget op i brændstofsøkonomien..:)
>
> Nej, da var det dælme med æ hammer dawn, do

De her link må da lige være vand på jeres brændstoføkonomiske
dieselmøllemæssige tankegang
www.business.dk/her-er-de-vaerste-benzinslugere

Det modsatte her og sjovt nok er der ingen el-biler eller diesel-biler
blandt, IMO
www.business.dk/article/20080529/dinepenge/305290001


Bjørn J. (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Bjørn J.


Dato : 10-03-10 08:44


"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
news:4b97288f$0$281$14726298@news.sunsite.dk...

KLIP

>>> Jow jow, men da gik vi heller ikke så meget op i brændstofsøkonomien..:)
>>
>> Nej, da var det dælme med æ hammer dawn, do
>
> De her link må da lige være vand på jeres brændstoføkonomiske
> dieselmøllemæssige tankegang
> www.business.dk/her-er-de-vaerste-benzinslugere
>
> Det modsatte her og sjovt nok er der ingen el-biler eller diesel-biler
> blandt, IMO
> www.business.dk/article/20080529/dinepenge/305290001

Du skal købe dansk, Mogens...

http://www.kildemoes.dk/

mvh/Bjørn J.



Henrik B. (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 10-03-10 17:16

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:4b974db6$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Du skal købe dansk, Mogens...
>
> http://www.kildemoes.dk/

Dansk?? *LOL*
Det er sgutte mere dansk end TREK, Nishiki, Raleigh, SCO m.m.fl. Og har ikke
været det i en del år...

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk


Bjørn J. (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Bjørn J.


Dato : 10-03-10 17:21


"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4b97c5c1$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

KLIP

>> Du skal købe dansk, Mogens...
>>
>> http://www.kildemoes.dk/
>
> Dansk?? *LOL*
> Det er sgutte mere dansk end TREK, Nishiki, Raleigh, SCO m.m.fl. Og har
> ikke været det i en del år...

Så er der ikke mange færdigvarer som er danske....hvis rent dansk indhold af
en færdigvare er dit kriterie..

Nu lukker de så også samlefabrikken:
http://www.business.dk/transport/kildemoes-lukker-dansk-cykelproduktion

Så er der lidt flere ude på gaden..;)

mvh/Bjørn J.



Henrik B. (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 10-03-10 17:24

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:4b97c6f3$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>> Dansk?? *LOL*
>> Det er sgutte mere dansk end TREK, Nishiki, Raleigh, SCO m.m.fl. Og har
>> ikke været det i en del år...
>
> Så er der ikke mange færdigvarer som er danske....hvis rent dansk indhold
> af en færdigvare er dit kriterie..
>
> Nu lukker de så også samlefabrikken:
> http://www.business.dk/transport/kildemoes-lukker-dansk-cykelproduktion

Det er dét jeg mener - at det blot er en samlefabrik, som f.eks. NV cykler i
Randers der beskæftiger langt flere "cykelsamlere".

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk


Bjørn J. (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Bjørn J.


Dato : 10-03-10 17:26


"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4b97c792$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:4b97c6f3$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>>> Dansk?? *LOL*
>>> Det er sgutte mere dansk end TREK, Nishiki, Raleigh, SCO m.m.fl. Og har
>>> ikke været det i en del år...
>>
>> Så er der ikke mange færdigvarer som er danske....hvis rent dansk indhold
>> af en færdigvare er dit kriterie..
>>
>> Nu lukker de så også samlefabrikken:
>> http://www.business.dk/transport/kildemoes-lukker-dansk-cykelproduktion
>
> Det er dét jeg mener - at det blot er en samlefabrik, som f.eks. NV cykler
> i Randers der beskæftiger langt flere "cykelsamlere".

Ok...så ved vi da endeligt, hvor du placerer det (højt elskede) svenske
Saab...på samme måde som en cykelsamlefabrik..))))))))))))))))

mvh/Bjørn J.



Henrik B. (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 10-03-10 17:32

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:4b97c7fe$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ok...så ved vi da endeligt, hvor du placerer det (højt elskede) svenske
> Saab...på samme måde som en cykelsamlefabrik..))))))))))))))))

Tjah, som 90% af alle bilproducenter, er 90% af delene på bilerne blot sat
sammen hos bilproducenten. )

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk


Bjørn J. (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Bjørn J.


Dato : 10-03-10 17:33


"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4b97c966$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

KLIP

>> Ok...så ved vi da endeligt, hvor du placerer det (højt elskede) svenske
>> Saab...på samme måde som en cykelsamlefabrik..))))))))))))))))
>
> Tjah, som 90% af alle bilproducenter, er 90% af delene på bilerne blot sat
> sammen hos bilproducenten. )

Så behøver vi ikke have ondt af Saab, da vi kan få tilsvarende hos andre
mærker.

Saab, rest in peace..)

mvh/Bjørn J.



Henrik B. (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 10-03-10 17:36

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:4b97c9d5$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>> Tjah, som 90% af alle bilproducenter, er 90% af delene på bilerne blot
>> sat sammen hos bilproducenten. )
>
> Så behøver vi ikke have ondt af Saab, da vi kan få tilsvarende hos andre
> mærker.

Det er så en simplificering, som du véd ikke holder vand....

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk


Anders Majland (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Anders Majland


Dato : 10-03-10 10:15

> De her link må da lige være vand på jeres brændstoføkonomiske
> dieselmøllemæssige tankegang
> www.business.dk/her-er-de-vaerste-benzinslugere

Mangelfuld liste min lille dieselpotte er ikke med ....

Gad vide hvorfor
5. Kia Picanto 1,0 (4 sæder) <<<<

Det har første 4 på listen dan vist også ...

Men går man ind på bilviden.dk og søger og sorterer på km/l ser listen noget
anderledes ud

Volkswagen Polo 1,2 TDI Bluemotion
smart fortwo Coupe cdi

Ford Fiesta 1,6 TDCI Econetic
Opel Corsa Ecoflex
Seat Ibiza 1,4 TDI Ecomotive
Volkswagen Polo 1,6 TDI

Aller over 27km/l - De to første med en ejerafgift på kun 740,- år

Der er mange andre små økonomiske biler end lige de nævnte ...




Armand (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 10-03-10 20:27

Mogens (K) skrev:
> "Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen
> news:4b96c674$0$272$14726298@news.sunsite.dk...
>
>>> Jow jow, men da gik vi heller ikke så meget op i brændstofsøkonomien..:)
>>
>> Nej, da var det dælme med æ hammer dawn, do
>
> De her link må da lige være vand på jeres brændstoføkonomiske
> dieselmøllemæssige tankegang
> www.business.dk/her-er-de-vaerste-benzinslugere
>
Useriøst arbejde.
Den Maserati jeg regner med at købe i morgen, efter at have vundet i
lotto til aften, er da sat til 6,1km/l og burde således have været på
1.pladsen.
En Aston Martin skulle ligge midt i feltet - Og gad vide hvor de tyske
ækvivalenter til dé to egentlig ligger i forhold til :-/

--
Armand.

Anders Majland (09-03-2010)
Kommentar
Fra : Anders Majland


Dato : 09-03-10 22:06

> Nej nu må i sgu holde op! - en flok bilentusiaster som diskuterer
> samkørsel for at spare benzinpenge.....

Der er jo også lige passagen af afgiftsbæltet ...

> Ja og husk madpakken , thermokaffen og campingbordet m. stole

Jeg indrømmer blankt jeg er for nærig til at købe 2 rundstykker med
smør/ost, en spandauer og et krus kaffe for 80kr på molslinien ... Stolene
og bordene tager de dog ikke extra for...

/A


Stig Rasmussen (09-03-2010)
Kommentar
Fra : Stig Rasmussen


Dato : 09-03-10 21:16


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:4b96a22b$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Henrik B. skrev:
>> "Bjarke Ravn-Jonsen" <bjarke@mandril.invalid> skrev i meddelelsen
>> news:4b966d41$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>> Der er jo et par Km fra århus, selvom broen jo kan klares for 350 kr,
>>> hvis man kører frem og tilbage samme dag(evt weekend)
>>
>> Jeg bor også i Århus. Og vi kan evt. slå pjalterne sammen, hvis det er.
>> Så begrænses omkostningerne jo en smule.
>>
>
> En smule??
> En halvering er sq da meget tæt på 50% og dét er da en besparelse der er
> værd at overveje!
>
> --
> Armand.

Ja og husk madpakken , thermokaffen og campingbordet m. stole



Henrik B. (09-03-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 09-03-10 21:47

"Stig Rasmussen" <stig.rasmussen@get2net.dk> skrev i meddelelsen
news:4b96ac11$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ja og husk madpakken , thermokaffen og campingbordet m. stole

Nogle kører afsted i kedsomhed, hvor andre får hyggelig snak omkring
biler... )

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk


Jensen (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Jensen


Dato : 10-03-10 08:52

On Tue, 09 Mar 2010 16:46:05 +0100, Bjarke Ravn-Jonsen
<bjarke@mandril.invalid> wrote:

>Hej!
>
>
>Som Jyde overvejer jeg at tage over og besøge Bellacentret om et par
>uger i forbindelse med Biler i Bella.
>Da jeg dog ikke har været der før, tænkte jeg om nogen kunne give input
>til, om det er rejsen værd?
>
>Som udgangspunkt skulle det være målet med turen, men det kan slf' være
>man kan finde andet se på sjælland :)
>
>Der er jo et par Km fra århus, selvom broen jo kan klares for 350 kr,
>hvis man kører frem og tilbage samme dag(evt weekend)

Der er yderligere et sparetip, hvis det kunne interessere:
http://www.storebaelt.dk/oplevdanmark/bella-center.html

--
Thomas

Mikael (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Mikael


Dato : 10-03-10 01:41

On 9 Mar., 18:02, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:
> "Bjarke Ravn-Jonsen" <bja...@mandril.invalid> skrev i meddelelsennews:4b966d41$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> > Som Jyde overvejer jeg at tage over og besøge Bellacentret om et par uger
> > i forbindelse med Biler i Bella.
> > Da jeg dog ikke har været der før, tænkte jeg om nogen kunne give input
> > til, om det er rejsen værd?
>
> Jeg mener absolut at det er turen værd -forudsat at man har et hjerte der
> banker for biler...  

Ens hjerte skal alligevel banke en del for biler. Det bliver sgu godt
nok dyrt med de priser de holder sig efterhånden.

Mit personlige regnestykke ville se sådan ud hvis jeg skulle med fra
Århus (rent teretisk da jeg bor i Ishøj)
Sejler med Mols-linien 800kr hver vej
(brobizz) 1600kr.
2 gange morgenbuffet på færgen (skal jo have en tur ud af det)
2*126 252kr
2 gange entrebillet ã
90kr
180kr
1 gang parkering
80kr
80kr
Lidt mad og drikke i Bella
Center
200kr
2 gange aftenbuffet på færgen på vej hjem ã
220kr 480kr
Så lige lidt benzin til
turen
300kr

I
alt
3092kr for to personer

Jeg ved godt det kan gøres billigere, men man skal jo have en tur ud
af det og så er det rart ikke at skulle køre så langt når man har
vadet rundt hele dagen.

Jeg er lige ved at tro jeg ville overveje toget, så kan man også nyde
en øl eller 2 på turen og set i lyset af at der er en metrostation
lige ved indgangen er det jo overraskende nemt.

God tur

Mikael - som bestemt regner med at deltage i Biler i Bella

Anders Majland (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Anders Majland


Dato : 10-03-10 10:23

> Mit personlige regnestykke ville se sådan ud hvis jeg skulle med fra
> Århus (rent teretisk da jeg bor i Ishøj)
....
> 3092kr for to personer

og så er der ikke engang regnet med at det koster andet end brændstof i
bilen ....

Grotesk nok vil det være væsenligt billigere at flyve end at køre selv -
specielt hvis man køber flybilleterne i god tid hvor en retur fåes under
600kr per person fra aalborg eller karup. Dvs det alene udgiften til færgen
er større end billetprisen på flyet (ved 2 personer). Så løber der lidt på
til metro, men nok ikke mere end p-afgiften ...

/A


Henrik B. (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 10-03-10 17:20

"Mikael" <miklarsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:3f3eef3e-ada3-4a73-92c7-24941a7b5cde@g26g2000yqn.googlegroups.com...

> Mit personlige regnestykke ville se sådan ud hvis jeg skulle med fra
> Århus (rent teretisk da jeg bor i Ishøj)
>
> I alt 3092kr for to personer

Det er derfor man kører, og ikke tager Mols-linien. )

Din udregning er desuden helt i skoven. Det kan gøres laaangt billigere, som
"Jensen" også viser... )

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk


Møller (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 10-03-10 13:41

Den Tue, 09 Mar 2010 23:00:30 +0100 skrev Bjørn J.:


> Jow jow, men da gik vi heller ikke så meget op i brændstofsøkonomien..:)

wa æ dæ?

//Møller

Møller (10-03-2010)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 10-03-10 13:44

Den Wed, 10 Mar 2010 08:43:51 +0100 skrev Bjørn J.:
>> www.business.dk/article/20080529/dinepenge/305290001
>
> Du skal købe dansk, Mogens...
>
> http://www.kildemoes.dk/
>For sent:
http://kortlink.dk/business/7huz

//Møller

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste