Hjælp til problem med ramme omkring slides~
Fra : Sabine J

Dato : 07-03-10 17:54

Jeg har et slideshow kørende forrest på min side, og jeg ønsker
at tilføje en ramme på ca. 5px rundt omkring det, men da jeg ikke
direkte kunne finde en mulighed for at indsætte en
border-attribut i javascript koden (og jeg ikke kender javascript
derudover) besluttede jeg at forsøge mig med css istedet.

Jeg har placeret slideshowet inden i en class jeg kalder
fadeshowborder, men der kommer alligevel ingen border frem
omkring mit slideshow, er der mon nogen der kan pejle mig i
retning af hvorfor?

Link til siden: http://www.ravnfoto.dk/test2/testvol2.html
Link gtil mit css: http://www.ravnfoto.dk/style/style.css

Mvh.
Sabine

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-03-10 18:33

Sabine J <SabineJ0811@gmail.com> skrev :

>Jeg har placeret slideshowet inden i en class jeg kalder
>fadeshowborder, men der kommer alligevel ingen border frem
>omkring mit slideshow, er der mon nogen der kan pejle mig i
>retning af hvorfor?

Jeg kan ikke se, at du har fadeshowborder med i din ccs-fil.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Stig Johansen

Dato : 07-03-10 18:35

"Sabine J" <SabineJ0811@gmail.com> wrote in message
> [...]
> fadeshowborder, men der kommer alligevel ingen border frem
> omkring mit slideshow, er der mon nogen der kan pejle mig i

Prøv at tilføje
..gallerylayer {
border: red solid 5px;
}
i dit css, og juster dit javascript:
   dimensions: [640, 480], <!--width/height of gallery in pixels. Should
reflect dimensions of largest image-->

Hvis du er heldig, så virker det, ellers må du finde ud af at få rettet i
dit javascript.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Stig Johansen

Fra : Sabine J

Dato : 08-03-10 20:02

> [...]
> }
> i dit css, og juster dit javascript:
>    dimensions: [640, 480], <!--width/height of gallery in pixels. Should
&gt; reflect dimensions of largest image-->

> Hvis du er heldig, så virker det, ellers må du finde ud af at få rettet i
> dit javascript.

Hej Stieg og Kerim,

Jeg har løst rammemysteriet, så tak for hjælpen.

Sabine J.