MS Windows
briani 27239
Fravælge opdatering?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 06-03-10 18:59

Jeg har sat mit XP til at vise nye opdateringer - men ikke (automatisk)
installere dem.
D.d. bliver jeg tilbudt én, der skal muligøre installation af andre
browsere:

"Installer denne opdatering for at åbne et skærmbillede, hvor du kan vælge,
om og hvilke webbrowsere der skal installeres ud over Internet Explorer. Når
du har installeret denne softwareopdatering, kan den ikke fjernes."

Jeg har intet behov for denne opdatering (kører i forvejen Mozilla og
Crome), men hvordan 'bliver jeg af med' ikonet i proceslinien ('Der er nye
opdateringer....') UDEN at miste advisering om fremtidige opdateringer??

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Gamle

Dato : 06-03-10 19:13

Hans Henrik Hansen wrote:
snip

> [...]
> Crome), men hvordan 'bliver jeg af med' ikonet i proceslinien ('Der
> er nye opdateringer....') UDEN at miste advisering om fremtidige

Gå i windows update og vælg brugerdefinerede og fravælg den opdatering du
ikke ønsker. Sæt også hak i vis ikke denne opdatering mere.

Mvh.
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-10 19:49

Gamle wrote:

> Gå i windows update og vælg brugerdefinerede og fravælg den
> opdatering du ikke ønsker. Sæt også hak i vis ikke denne opdatering
> mere.

Så er det da noget nemmere at fjerne krydset
ved opdateringsskærmen, for så spør' den
selv om man ønsker fremtidige advisering

Fra : Gamle

Dato : 06-03-10 19:53

Just wrote:

> Så er det da noget nemmere at fjerne krydset
> ved opdateringsskærmen, for så spør' den
> selv om man ønsker fremtidige advisering

Åbenbart ikke hvis HHH nu er nervøs for at gå videre den vej.

Mvh
Torben

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 07-03-10 09:47

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Gå i windows update og vælg brugerdefinerede og fravælg den opdatering du
> ikke ønsker. Sæt også hak i vis ikke denne opdatering mere.

Tak for svar(ene) - jeg valgte ovennævnte metode, og efter genstart her til
morgen kan jeg se, at den har virket! :)

--
med venlig hilsen
Hans