Hjemmeside med software versioner?
Fra : Boris Mathiasen

Dato : 04-08-01 12:40

Er der en eller anden der har et link til en hjemmeside, hvor der er nogle
informationer om hvad der er den nyeste software version til Nokia?

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-08-01 13:12

Boris Mathiasen skrev:

>Er der en eller anden der har et link til en hjemmeside, hvor der er nogle
>informationer om hvad der er den nyeste software version til Nokia?

Nokiainfo er jo desværre lukket, men der er denne:
http://www.indocell.net/id26.htm

- På et ganske mystisk sprog...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 04-08-01 17:13

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>Nokiainfo er jo desværre lukket, men der er denne:
>http://www.indocell.net/id26.htm
>
>- På et ganske mystisk sprog...

Hvad er der mystisk ved indonesisk? Det må da være nemmere end dansk - der er
i hvert fald mange flere der taler det

Peter

Fra : Hans-Jacob

Dato : 05-08-01 18:25

>Nokiainfo er jo desværre lukket,
Den findes så vidt jeg ved stadig
Det var vist den samme webmaster på to sider om samme emne der slog sine
sider sammen
men jeg er ikke sikker
Prøv her:: www.nkmobile.co.uk

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-08-01 18:34

Hans-Jacob skrev:

>Den findes så vidt jeg ved stadig

Nej - se på www.nokiainfo.f2s.com
Det er Nokia der har bedt ham lukke sin side.

>Det var vist den samme webmaster på to sider om samme emne der slog sine
>sider sammen
>men jeg er ikke sikker
>Prøv her:: www.nkmobile.co.uk

Der er meget info der mangler på den side i forhold til den anden.
Alle software-versionerne var noget af det jeg brugte NokiaInfo meget
til.

venligst,
Lasse Hedegaard