NetExpress spørgsmål?
Fra : Søren Løbner

Dato : 04-08-01 12:17

Hej NG

Jeg har ISDN lige nu og kan få ADSL til november (ved det, yrk!!)
Men nu er mit spørgsmål så om det kan betale sig at lægge sin ISDN om til
Analog igen, jeg mener, det bliver da noget kage med alt det NT-boks og isdn
modems liggende rundt bare for at kunne bruge telefonen?!??!

Hvad mener i??
Jeg hælder mest til at lave den om igen, men jeg har hørt det er dyrt??

--
Søren Løbner
Mailto: soren@lobner.dk

Fra : Lars Lautrup

Dato : 04-08-01 12:22

Der er ingen grund til at lægge din ISDN om til analog igen, med mindre TDC
kræver det for at kunne installere din ADSL - eller med mindre du, som du
skriver, er træt af NT-boksen og modem'et..

Mit "støjtal" var for højt på min ISDN, så jeg var nødt til at gå tilbage
til analog, men det var ikke med min gode vilje - men hvad gør man ikke for
at få ADSL!?

Det koster iøvrigt 450 kr. at konvertere fra ISDN->analog.

Lars Lautrup-Larsen
(fjern "snydt" fra e-mailadressen ved svar).
www.netstjernen.dk - Danmarks bedst opdaterede søgemaskine

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 04-08-01 15:02

Jeg skiftede tilbage, da analog er billigere pr måned i abbonement og jeg
ikke havde noget at bruge ISDN til. Afhængig af hvornår du fik ISDN koster
det i øvrigt ikke noget at skifte tilbage.

Fra : Jens.

Dato : 04-08-01 15:57

Det koster ingenting at gå tilbage til analog hvis du fik ISDN FØR 1/6 2000.
Ring 80808011 hvis du har problemer.
/Jens.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 04-08-01 17:12

"Jens." <cow-one@sol.dk> wrote in message news:9kh2h3$6ch$1@sunsite.dk...
> Det koster ingenting at gå tilbage til analog hvis du fik ISDN FØR 1/6
2000.
> Ring 80808011 hvis du har problemer.
> /Jens.

Rigtig og jeg fik oprindeligt ISDN i dec99, men har endnu ikke gjort noget
ved at bede om få de 450 kr tilbage fra tdc (tåbeligt system i øvrigt).

PS: Jeg har en ISDN telefon til salg.

Fra : 007½

Dato : 04-08-01 16:47

Du går jo også glip af div. fordele m. ISDN; altså indenfor telefonidelen m.
ekstra services osv. Hvis du har ISDN-telefoner vil du også gå glip af den
forøget lydkvalitet hvis du konverterer tilbage

Fra : Hald & Nielsen

Dato : 05-08-01 19:46

og du for ca. 25.-kr rabat vis du har ISDN.

Fra : Søren Løbner

Dato : 05-08-01 23:05

> og du for ca. 25.-kr rabat vis du har ISDN.

Er det ikke med TeleDanmark Bredbånd|ADSL???

--
Søren Løbner
Mailto: soren@lobner.dk