Mekaniker Amager + Problem...
Fra : Patrick

Dato : 01-03-10 08:17

Hej,

Er der nogen, som har et godt forslag til en god og troværdig
mekaniker i Kbh/Amager?

Min Golf4 er syg.. Bilen går pludselig bare ud, samtidig med
batterilampen lyser.. Men hvis jeg slukker og starter den igen, så
kører alt normalt igen..

Hvad kan du dette?

På forhånd tak

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-03-10 17:01

Patrick skriver:

> Min Golf4 er syg.. Bilen går pludselig bare ud, samtidig med
> batterilampen lyser.. Men hvis jeg slukker og starter den igen, så
> kører alt normalt igen..

Defekt bundstykke i tændingen. Har du mange nøgler til at hænge sammen
med din bilnøgle?

Klaus

Fra : Patrick

Dato : 01-03-10 09:12

Nej, faktisk ikke.. Kun bilnøglen..
Kan det også have noget startspærren at gøre?
Den er begyndt nogle gange, at slukke, lige efter jeg har startet
den..

//Patrick

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-03-10 17:28

Patrick skriver:

> Nej, faktisk ikke.. Kun bilnøglen..
> Kan det også have noget startspærren at gøre?

Det kan det også. Antennen ved nøglen kan blive ringe.

Klaus

Fra : tiper

Dato : 02-03-10 02:19

On 1 Mar., 16:17, Patrick <patrickf...@gmail.com> wrote:
> Hej,
>
> Er der nogen, som har et godt forslag til en god og troværdig
> mekaniker i Kbh/Amager?

Jægersborg Auto tør jeg godt anbefale.