sillicone
Fra : Hans Jørgensen

Dato : 04-08-01 11:20

Hej alle .
Er der i denne gruppe nogen som ved hvordan man får fat i den slags
sillicone
der bliver brugt til at lave sexlegetøj (vagina - anus attrapper).
HHSJ.

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 04-08-01 13:12

On Sat, 4 Aug 2001 12:19:41 +0200, "Hans Jørgensen"
<az22@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>sillicone
>der bliver brugt til at lave sexlegetøj (vagina - anus attrapper).

silvan de fleste maler foretninger & støre indkøbs center
MvH
Bo

Fra : Jensen

Dato : 04-08-01 16:03

"Hans Jørgensen" <az22@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
> sillicone
> der bliver brugt til at lave sexlegetøj (vagina - anus attrapper).

FUT dk.bolig.goerdetselv

Jensen

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 05-08-01 00:55

Hej alle!
jeg ved godt hvor man køber alm. sillicone.
Jeg har fundet ud af det jeg mener er noget som man kalder "Jelly"
som er en slags gummi.

Fra : No Name

Dato : 13-08-01 21:02

Hej NG
Inspireret af den evindelige snak om størrelsen på en mands pik, så har min
kæreste og jeg diskuteret hvor små de egentlige kan være (for voksne).

Jeg mener at have hørt om en gut der kun havde en på 5 cm i stiv tilstand,
er der nogen der mener at dette kan være rigtigt eller er det bare et rygte.

De nysgerrige!

Fra : Carina

Dato : 13-08-01 21:10

Hej nysgerrige
> [...]
>
> Jeg mener at have hørt om en gut der kun havde en på 5 cm i stiv tilstand,
> er der nogen der mener at dette kan være rigtigt eller er det bare et

Jeg tror bare det er et rygte, det kan da ikke lade sig gøre

Hilsen Carina

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 12-08-01 21:51

"Carina" <d@d.dk> skrev i en meddelelse

> Hej nysgerrige

> rygte.
>
> Jeg tror bare det er et rygte, det kan da ikke lade sig gøre

Kan det ikke ??

Jeg har været sammen med en fyr, hvor jeg troede det var hans
lillefinger jeg havde fat i -men det VAR pikken..............såeh
en 6-7 cm og ikke ret
:(
Synd for han var ellers en herlig fyr med mange andre talenter

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Carina

Dato : 14-08-01 08:24

> [...]
>
> Jeg har været sammen med en fyr, hvor jeg troede det var hans
> lillefinger jeg havde fat i -men det VAR pikken..............såeh

okay, jeg trode bare ikke det kunne passe. jeg nemlig aldrig set/hørt om
sådan en lille en.

> Synd for han var ellers en herlig fyr med mange andre talenter

knus Carina

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-08-01 21:36

Mon, 13 Aug 2001 22:01:49 +0200 skrev "No Name" <no_name@mailme.dk>

Hej No Name,

>Jeg mener at have hørt om en gut der kun havde en på 5 cm i stiv tilstand,
>er der nogen der mener at dette kan være rigtigt eller er det bare et rygte.

Jeg tror på den; selvom jeg ikke har prøvet hele verdens fyre, har jeg
dog prøvet en ret stor del

Den mindste var nok 6-7 cm. i helt stiv tilstand (det var en fyr midt i
20-erne), så 5 cm. er da ikke umuligt.

René
www.rene.hjorth.com