MS Windows
briani 27239
Hjæælp har fået slettet Outlook kalenderda~
Fra : Stampe

Dato : 24-02-10 07:51

Jeg har opgraderet en laptop fra XP til Windows 7 samtidig har jeg lagt
Office 2007 på istedet for Office 2003. Jeg troede jeg havde fået alle mail,
kontakpersoner med over på det nye system MEN jeg har glemt a få
kalenderdata med over.

Jeg har en kompletbackup af det gamle system - Hvor kan kalenderdata findes
så de kan importeres?

Mvh
Allan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-02-10 12:06

"Stampe" <> skrev i meddelelsen
> Jeg har en kompletbackup af det gamle system - Hvor kan kalenderdata
> findes så de kan importeres?

I stedet for at eksportere/importere/kopiere o.s.v., så kan du bruge den
nemme løsning og bare kopiere filen outlook.pst fra den gamle PC over på
den nye - den indeholder alt d.v.s. mail, kontaktpersoner, kalender
m.v.....

Jan

Fra : Stampe

Dato : 24-02-10 12:09

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> nemme løsning og bare kopiere filen outlook.pst fra den gamle PC over på
> den nye - den indeholder alt d.v.s. mail, kontaktpersoner, kalender

Ja men dur det også når det gamle system er office 2003 og det nye er 2007?

Mvh
Allan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-02-10 12:27

"Stampe" <> skrev i meddelelsen
> Ja men dur det også når det gamle system er office 2003 og det nye er
> 2007?

Ups - det så jeg ikke lige i farten - det ved jeg faktisk ikke - men det
er da et forsøg værd

Du kan jo altid lave en kopi af den nuværende Outlook.pst så du kan
lægge den på igen, hvis det går galt.

Men 2007 kan godt køre med pst-filen fra en 2003 - jeg kørte med en 2007
i en kort periode på samme pst-fil, som mine andre 2003'ere kørte på -
og det fungerede fint - men nu er jeg dog tilbage til 2003 på dem alle
igen, da jeg bedre kan lide den

Jan

Fra : Benny Nissen

Dato : 24-02-10 18:45

Jan Vestergaard wrote:

> Ups - det så jeg ikke lige i farten - det ved jeg faktisk ikke - men det
> er da et forsøg værd

Ja, det virker fint. outlook.pst fungerer både i Office2003 og Office
2007 uden problemer ... Og faktisk også i Office 2010 Beta

Fra : Stampe

Dato : 25-02-10 09:57

"Benny Nissen" <benny@bennynissen.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, det virker fint. outlook.pst fungerer både i Office2003 og Office 2007
> uden problemer ... Og faktisk også i Office 2010 Beta

Ok takker for hjælpen

Mvh
Allan