Quickmenu
Fra : Gert Simonsen

Dato : 04-08-01 09:30

Hej

Jeg har på: www.escot.dk lavet en menu foroven så man hurtigt kan springe
rundt på siden.
Problemet er at den ikke kan ses i Netscape og hvis man har en mus med
"scrolknap" fungerer den ikke helt som jeg gerne vil have den til.
Er der nogen der kan hjælpe med mit problem eller måske har et alternativ
til menuen.

Mvh.
Gert Simonsen

Fra : Gert Simonsen

Dato : 04-08-01 15:00

Det ser ud til at serveren hvor "escot" ligger, er ude af drift p.t.
Men siden kan også findes på www.gert.dk

Mvh.
Gert Simonsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-08-01 18:19

Sat, 4 Aug 2001 15:59:52 +0200, skrev "Gert Simonsen"
<gsimon@has.dk>:

> [...]

For at man kan se en dropdownbox i Netscape skal den være
omkranset af <form></form>.

<form><select
name="Menu" size="1"

onchange="window.open(this.options[this.selectedIndex].value,'main')">
<option value="velkom.htm">Tilbage til
forsiden</option>
<option selected>EJENDOMME</option>
<option value="anelyst\anelyst.htm">Anelystparken
Tilst - Århus v/Bilka</option>
<option value="industri.htm">Industriparken Aalborg
Nord</option>
<option value="bout\bouet.htm">Bouet Møllevej 2-10,
Nørresundby</option>
<option
value="industriparken\industriparken.htm">Industriparken Aalborg
syd v/City syd</option>
<option value="messingvej\messingvej.htm">Messingvej
v/Århusvej, Randers</option>
<option
value="islevdal\islevdal.htm">Jyllingevej/Islevdalvej,
Rødovre</option>
</select></form>

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Michael

Dato : 19-08-01 19:24

Gert Simonsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> "scrolknap" fungerer den ikke helt som jeg gerne vil have den til.
> Er der nogen der kan hjælpe med mit problem eller måske har et alternativ

Hmmm.........Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad man overhovdet skal
skrive for at få den menu?
Hilsen Michael

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne