Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nu snart afgifter på hd, brændere m.m.
Fra : Aagaard

Dato : 04-08-01 07:12

Copydan er ude med riven igen:
http://www.ing.dk/arkiv/010803/copydan.html

Nu skal vi altså til at betale til Kim Larsen, De Nattergale m.fl. hvergang
vi køber en harddisk, brænder, scanner m.m., hvis latså Copydan får deres
vilje igennem i folketinget.

Underskriv protesten: http://www.stopcopydan.dk/

Hvad kan vi gøre ud over det? Kontakte politikerne direkte. De har vel alle
en e-mail adresse?

Mvh.
Aagaard
http://ditte-marie.dk - Vores dejlige webbaby

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 04-08-01 08:54

"Aagaard" <skriv@ikketil.dk> wrote in news:9kg3no$d1s$1@sunsite.dk:

> Underskriv protesten: http://www.stopcopydan.dk/
>
> Hvad kan vi gøre ud over det? Kontakte politikerne direkte. De har vel
> alle en e-mail adresse?

Jeps!

Kulturminister Elsebeth Gerner Nielsen rvelgn@folketinget.dk

Justitsminister Frank Jensen Frank_Jensen@socialdemokratiet.dk

Jens Rohde, medieordfører V, vjero@ft.dk
(Har udtalt sig kritisk om den nye afgift på memory cards)

Jeg tror det er de enkelte partiers medieordførere der håndterer disse
sager...

Hilsen
Kenneth

Fra : Keld Petersen

Dato : 07-08-01 08:10

Omvendt må det jo så betyde at der allerede er betalt copydanafgift hvis man
skulle finde på at kopiere en CD. Det' da herligt at man ikke skal have
dårlig samvittighed længere...