MS Windows
briani 27239
Pisseirreterende proceslinje i Vista
Fra : Stampe

Dato : 18-02-10 00:01

Jeg sidder og rydder op på en PC med Vista, jeg kan ikke få proceslinjen til
at makke ret (ja vi har set det 100 gange) godt nok er jeg koblet op remote
til PCen men er der ikke et triks der kan få proceslinjen tynd og pæn igen?

Se den aktuelle proceslinje her:
http://harlvig.dk/download/pis.JPG

Mvh
Allan

Fra : Kristian

Dato : 18-02-10 06:23

On Thu, 18 Feb 2010 00:00:55 +0100, "Stampe" <ask@ask-serviceSLET.dk>
wrote:

> [...]
>til PCen men er der ikke et triks der kan få proceslinjen tynd og pæn igen?

Hiv i proceslinien med musemarkøren. Så falder den i "hak" igen.

mvh
kristian

Fra : Stampe

Dato : 18-02-10 06:27

"Kristian" <stretch234@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Hiv i proceslinien med musemarkøren. Så falder den i "hak" igen.
>
> mvh
> kristian

Njaaaa gid det var så nemt, den vil ikke makke ret

Mvh
Allan

Fra : Kristian

Dato : 18-02-10 07:07

On Thu, 18 Feb 2010 06:27:08 +0100, "Stampe" <ask@ask-serviceSLET.dk>
wrote:

>"Kristian" <stretch234@get2net.dk> skrev i meddelelsen

>Njaaaa gid det var så nemt, den vil ikke makke ret
>
>Mvh
>Allan

Er den låst ?

mvh
Kristian

Fra : Stampe

Dato : 18-02-10 07:16

> Er den låst ?
>
> mvh
> Kristian

Nej det kan man faktisk også se på billedet, der er der stiplede lodrette
linjer

Jeg kan godt gøre den større og flytte den op overst og til siden mv. men
jeg kan ikke få den lille igen. Det sker når brugeren får pillet ved den på
en uheldig måde. Jeg har været ude for det flere hunderede gange. Men denne
gang driller det.

Det ville være fedt hvis man på en eller anden måde få den tilbage til
normal ved et eller andet triks.

Mvh
Allan

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 18-02-10 14:01

"Stampe" <ask@ask-serviceSLET.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> denne gang driller det.
>
> Det ville være fedt hvis man på en eller anden måde få den tilbage til

Tricket der duede i XP kan måske bruges:
grib med musen den nederste lodrette dobbeltstiplede linje (skal ikke være
låst når du gør det). Træk den op til højre for øverste lodrette
dobbeltstiplede linje...
Jørgen

Fra : Stampe

Dato : 19-02-10 04:58

"..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> grib med musen den nederste lodrette dobbeltstiplede linje (skal ikke være
> låst når du gør det). Træk den op til højre for øverste lodrette
Jørgen jeg tror du har fat i noget Jeg vil forsøge næste gang jeg kommer
remote på maskinen

Tak for hjælp

Mvh
Allan

Fra : Jørgen

Dato : 18-02-10 17:41

Den 18-02-2010 00:00, Stampe skrev:
> [...]
> til at makke ret (ja vi har set det 100 gange) godt nok er jeg koblet op
> remote til PCen men er der ikke et triks der kan få proceslinjen tynd og

Når min proces linje kommer til se sådan ud. plejer jeg sætte pilen på
over kanten og træk og slip. den skal være låst op

fra
Jørgen