Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
f.u.c.k.i.n.g skærmindstillinger
Fra : Charlotte Dahl Rossa~

Dato : 04-08-01 00:09

Ja, undskyld overskriften !!!

Jeg sidder og "slås" med indstillingerne på min kærestes skærm.

Standard indstillingerne er åbenbart ikke sådan at slippe af med, men det er
ret irriterende da billedet så står helt ude i højre side og hver gang
skærmen opdateres går den tilbage til de "skæve" standard indstillinger. Det
vil sige at vi bliver nødt til at indstille skærmen HVER gang den er gået i
standby, har været slukket eller genstartet.

Har du en ide til hvordan jeg løser dette problem ?

Jeg har allerede gjort følgende:
opdateret drivere
deaktiveret "nulstil skærm"
installeret directX 8.0

Jeg har også prøvet at ændre standard indstillingerne inde i kontrolpanelet,
hvilket jeg åbenbart skal gøre ved hjælp at et program ved navn daytona,
selvom skærmen ikke er en daytona skærm. Det er en comfortview 17"

Specificationer:
driverfil: s3 virge/DX/GX/PCI, version 4.05 - vmm32.vxd

aktuelle filer:
s3_3.drv
s3vdd2.vxd
s3_32v.dll

PC
200 mhz
Windows ME

Er der en som kan hjælpe mig ?

MVH
Steen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-08-01 20:51

> [...]
> inde i kontrolpanelet, hvilket jeg åbenbart skal gøre ved
> hjælp at et program ved navn daytona, selvom
> skærmen ikke er en daytona skærm. Det er en

Hvad er skærmen installeret som i enhedshåndtering?
Måske hjælper det at installere den som Standard VGA
skærm! Eller hvis det korrekte navn findes, så det!

Mvh.
Mikael

Fra : Steen Alexandersen

Dato : 10-08-01 14:39