Tillæg til Cisco og hub
Fra : Lars Ellekær Jacobse~

Dato : 03-08-01 23:39

Jeg har en computer som jeg gerne vil have til at registrere hvad der bliver
hente fra internettet, hvordan får jeg gjort det ?

M.V.H
Lars jacobsen

Fra : Steen Suder

Dato : 04-08-01 10:56

"Lars Ellekær Jacobsen" wrote:

> Jeg har en computer som jeg gerne vil have til at registrere hvad der bliver
> hente fra internettet, hvordan får jeg gjort det ?

Umiddelbart vil jeg sige at du skal anvende en proxyserver, som brugerne
skal gå igennem for at komme på internettet.
Et bud kunne være en Linuxbox med proxyserveren Squid på. Dertil kan der
installeres software, der på en overskuelig måde kan vis indholdet af
proxy'ens logfiler.

--
Steen Suder

"We reject kings, presidents and voting.
We believe in rough consensus and running code."

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 07-08-01 17:07

sæt logging op i din fierwall til fx en syslog server