MS Windows
briani 27239
Alternativ til dette baskup program..
Fra : Ingelsen

Dato : 08-02-10 12:01

Hej jeg benytter i dag dette udmærkede gratis backup program.
http://www.filehippo.com/download_syncback/

Eneste fejl er, jeg laver backup til en server som ikke altid er tilgængelig
for den bærbare computer.
Findes der et gratis alternativ, som i stedet for at lave backup på bestemt
tid/dag, så gør det en gang om ugen,
når destinations mappen(ligger på serveren) er tilgængelig.

Hilsen Jan

Fra : Rado

Dato : 08-02-10 13:07

On Mon, 8 Feb 2010 12:01:23 +0100, "Ingelsen" <nej.tak@mail.dk> wrote:

>Findes der et gratis alternativ, som i stedet for at lave backup på bestemt
>tid/dag, så gør det en gang om ugen,
>når destinations mappen(ligger på serveren) er tilgængelig.

Hvis ikke der findes noget gratis, så kan Second Copy i alt fald gøre
det:

http://secondcopy.com

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Benny Andersen

Dato : 08-02-10 06:39

On 8 Feb., 12:01, "Ingelsen" <nej....@mail.dk> wrote:
> [...]
> tid/dag, så gør det en gang om ugen,
> når destinations mappen(ligger på serveren) er tilgængelig.

robocopy sammen med opgavestyringen måske - er indeholdt i windows xp.

Fra : Per

Dato : 08-02-10 21:52

Ingelsen wrote:
> [...]
> bestemt tid/dag, så gør det en gang om ugen,
> når destinations mappen(ligger på serveren) er tilgængelig.

Cobian

http://www.educ.umu.se/~cobian/cobianbackup.htm

mvh. Per