Enebarn
Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 03-08-01 19:42

Efter at have læst lidt om hvordan mormis opdrager killingerne og
killingerne danner rangorden, er jeg blevet lidt bekymret for min killing.
Hun er 13 uger, enebarn og har ikke haft kontakt med andre killinger. Er der
nogle der har erfaringer med hvordan sådan en kat vil udvikle sig? Jeg
tænker på at hun jo ikke har haft søskende så der har jo ikke været nogen
rangorden.
Det skal lige siges at jeg også har mormis, og hun er ret træt af hende
efterhånden.

Hilsen Tina

Fra : Nina El Falaki

Dato : 03-08-01 22:28

Hej

Mormissen har lavet en rangorden med den lille, så den skal nok udvikle sig
fint.

Det er normalt at moren bliver lidt træt af killingerne.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats