MS Windows
briani 27239
Windows 7 64 bit?
Fra : Peter

Dato : 01-02-10 09:07

Er der noget man skal være på vagt over for når man skifter fra 32 til
64 bit? Jeg tænker på sådan noget som f.eks. drivere.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 01-02-10 17:05

On Mon, 1 Feb 2010 08:06:43 -0800 (PST), Peter <jesalami@gmail.com>
wrote:

>Er der noget man skal være på vagt over for når man skifter fra 32 til
>64 bit?
Ja.

>Jeg tænker på sådan noget som f.eks. drivere.
Korrekt.

/Hans

Fra : Mads

Dato : 01-02-10 23:01

wrote:

>Er der noget man skal være på vagt over for når man skifter fra 32 til
>64 bit? Jeg tænker på sådan noget som f.eks. drivere.

Ja, du skal have hentet nye drivere til dit hardware, altså det
hardware som W7 ikke selv henter driverne til og det gør den
nu med det meste.

Jeg gik selv fra en 32 bit XP til en 64 bit W7 uden nogen
problemer. Det kører bare perfekt.

mvh Mads

Fra : Jakob Griffel

Dato : 02-02-10 20:20

> Jeg gik selv fra en 32 bit XP til en 64 bit W7 uden nogen
> problemer. Det kører bare perfekt.

Undskyld mit dumme spørgsmål:

Hvad er forskellen på de to versioner?
Hvorfor skifter man til 64 bit-udgaven?

--
Hilsen Jakob

Fra : Jens

Dato : 02-02-10 20:39

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Undskyld mit dumme spørgsmål:
>
> Hvad er forskellen på de to versioner?
> Hvorfor skifter man til 64 bit-udgaven?

F.eks. for at kunne udnytte over 4 Gb. RAM....
32 bit kan kun adressere under 4 Gb. Kan ikke lige huske det korrekte antal.

Jens