MS Windows
briani 27239
Win 7: Tips & Tricks?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 31-01-10 10:17

Jeg har taget springet fra XP til 7 Ultimate og meget er jo anderledes eller
ser anderledes ud.

Findes der nogle sider på dansk, som lister den udvikling der er sket hen
over Vista til Windows 7, forskelle og nyheder, tips og tricks?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kurt Lund

Dato : 31-01-10 16:21

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndette8800.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Findes der nogle sider på dansk, som lister den udvikling der er sket hen
> over Vista til Windows 7, forskelle og nyheder, tips og tricks?

Hej Kurt

der findes noget der heeder google på nettet, og det der google kan finde en
masse og også om det du søger ;)

Mvh
Kurt Lund

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-01-10 16:38

"Kurt Hansen" <> skrev i en meddelelse
> Findes der nogle sider på dansk, som lister den udvikling der er sket
> hen over Vista til Windows 7, forskelle og nyheder, tips og tricks?

Som en anden nævner, så er Google fin til at finde gode tips - og
Microsofts egen hjemmeside kan også give en del....

Her er også lidt til at starte med:

http://www.windows7guide.dk/

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : poulerik@lindaa.tele~

Dato : 12-02-10 11:19

On Sun, 31 Jan 2010 10:17:06 +0100, "Kurt Hansen"
<kurt@fjerndette8800.dk> wrote:

> [...]
>
>Findes der nogle sider på dansk, som lister den udvikling der er sket hen
>over Vista til Windows 7, forskelle og nyheder, tips og tricks?

Nu ved jeg ikke præsist hvad du mener, men her er et godt trick.

Få fuld kontrol over din PC
Sådan leger du Gud i Windows 7
Med det her tip får du i et enkelt vindue fuld kontrol over
indstillingerne i Windows 7. Du vil opdage muligheder, du ikke anede
eksisterede. Se her hvordan du aktiverer godmode i Windows 7

Sådan gør du:

1. Opret en ny mappe på Skrivebordet

2. Omdøb mappen til
GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

3. Straks får mappen et helt nyt ikon.

4. Åbn mappen. Nu er alle indstillinger til Windows samlet, grupperet
efter funktionalitet. Du opdager med garanti nogle nye, du aldrig har
anet eksisterede.

I praksis kan du kalde mappen hvad som helst foran punktummet - bare
du sørger for at få punktum og alle tegn og tal efter punktummet med i
mappenavnet.