Fantast eller visionær mand?
Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-01-10 17:06

Når man læser interviewet med Victor Muller, sidder man tilbage med en
fornemmelse af enten en meget visionær mand, eller en stakkels fantast.

35% til det visionære - 65% til fantasten herfra.

http://automotorsport.se/news/20160/grattis-saab-första-intervjun-med-victor-muller/

--
- Frank

Fra : Volger Garfield

Dato : 29-01-10 16:20

On Thu, 28 Jan 2010 17:06:14 +0100, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Når man læser interviewet med Victor Muller, sidder man tilbage med en
>fornemmelse af enten en meget visionær mand, eller en stakkels fantast.

Når man læser Fronkens indlæg, sidder man tilbage med en fornemmelse
af enten en "mand" med alt for høje tanker om sig selv eller et
ekstremt ensomt sølle pjok.
Men det er nok bare mig...

Volger

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 29-01-10 16:50

On Fri, 29 Jan 2010 16:20:19 +0100, Volger Garfield
<Volger@nowhere.invalid> wrote:

>Når man læser Fronkens indlæg, sidder man tilbage med en fornemmelse
>af enten en "mand" med alt for høje tanker om sig selv eller et
> [...]

Det er nok bare dig, ja.......

Vi andre sidder med en til vished grænsende fornemmelse af, at når
Frank har skrevet et indlæg, kommer der også ét fra dig.

Dine indlæg er kendetegnet derved, at de udelukkende går efter manden,
og ikke efter bolden (emnet).

Så vidt jeg har kunnet læse mellem linierne, er det noget I har slæbt
med fra en NG som i daglig tale går under navnet "mudderet".

Jeg vil foreslå, at I fortsætter Jeres indbyrdes meningsudvekslinger
ovre i "mudderet", for det er os andre så inderligt ligegyldigt.

Please.................

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Volger Garfield

Dato : 29-01-10 21:11

On Fri, 29 Jan 2010 16:50:17 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Det er nok bare dig, ja.......
>
>Vi andre sidder med en til vished grænsende fornemmelse af, at når
>Frank har skrevet et indlæg, kommer der også ét fra dig.

Det er bare dig.

>Dine indlæg er kendetegnet derved, at de udelukkende går efter manden,
>og ikke efter bolden (emnet).

Deri har du fuldstændig ret. Og så alligevel ikke. De går nok nærmere
på Fronkens behandling af emnet.

>Så vidt jeg har kunnet læse mellem linierne, er det noget I har slæbt
>med fra en NG som i daglig tale går under navnet "mudderet".

Det må være noget du har læst i "mudderet". Eller måske Fronken har
"pralet" med det.

>Jeg vil foreslå, at I fortsætter Jeres indbyrdes meningsudvekslinger
>ovre i "mudderet", for det er os andre så inderligt ligegyldigt.

Men som Fronken så fro udtaler: "Man kan jo bare lade være at læse
hvad Volger skriver, jeg læser det aldrig".

Vi får se

Volger