Fejlmelding i IE8
Fra : Henning Laursen

Dato : 24-01-10 00:36

Hej NG.
Jeg har netop installeret Windows 7 med internet explorer 8.
Kan godt gå f.eks. på Google, men får en besked i venstre hjørne "der opstod
en fejl på siden" med en gul trekant.
Jeg kan ikke downloade noget f.eks. Adobe, men får i stedet fejlmeldingen.
Har prøvet at nulstille IE uden resultat.
Jeg kunne naturligvis starte forfra med installation af Win 7, men jeg har
også installeret et antiviru/Firewall program. Jeg mister her en af 3 mulige
installationer.

Er der nogen der ved hvad det skyldes -og kender en løsning.

Mvh.
Henning

Fra : Helge

Dato : 24-01-10 15:27

Hej Henning, ved du om du kører med 64-bit versionen af Win7/IE8....?? Den
har nemlig pt. problemer med at afvikle adobe flash...

Hvis det er tilfældet, kan du gå ned i Start, Programmer.., her findes en
32-bit version af IE8....

mvh. Helge