Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digital / analog grupper
Fra : Mikael

Dato : 03-08-01 16:28

Da det måske ikke umiddelbart er så nemt at få en opdeling af gruppen op at
køre, kan dette forslag måske tilfredsstille de utilfredse...

Jeg kunne forestille mig, at man generelt accepterede en "mærkning" af
indlæg, som det er kendt fra fx dk.snak.vittigheder... Dvs et system, hvor
der i subject står fx "[DIG]" for digitale emner eller "[ANA]" for analoge
emner før den egentlige titel af indlægget. Lidt besværligt måske, men mon
ikke at foretrække frem for alle disse diskussioner om emnet, der alligevel
ikke fører nogen steder?

Mvh,
Mikael

Fra : Karsten Olesen

Dato : 03-08-01 16:57

"Mikael" <sandman_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> emner før den egentlige titel af indlægget. Lidt besværligt måske, men mon
> ikke at foretrække frem for alle disse diskussioner om emnet, der

Tror aldrig dette kan inføres så det virker....
Jeg synes blot vi skal komme igang
med at diskutere fotos omgående....

Har I iøvrigt set mit motorcykelhjul på dk.binaer ???

MVH