Hvad laver "gangway" ???
Fra : Kim Riber

Dato : 03-08-01 15:46

Hej Gruppe

Hvad laver gutterne fra gangway idag ???, har fået Allan Jensens solo ting,
men hvad med Balling ???? Nogen der ved noget ???? Fuck hvor jeg dog savner
dem !!!!!!!!!!

Kim Riber

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 03-08-01 16:10

On Fri, 3 Aug 2001 16:45:33 +0200, "Kim Riber" <riber@esenet.dk>
wrote:

> [...]
>men hvad med Balling ???? Nogen der ved noget ???? Fuck hvor jeg dog savner

Jeg ved det ikke men næste gang han optræder er vist her :
http://www.aarhusfestuge.dk/festuge/festuge2001.nsf/pages/4AAC6886B09B10C0C1256A550046D066?Opendocument#
Et event jeg glæder mig til!!

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Jan Holm

Dato : 03-08-01 20:02

Hej Kim

se sidste linie

http://fp.worldonline.dk/fpekaspop/gangway_allan.htm

--
Regards Jan Holm
Parkholm Audio Lab

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 03-08-01 22:04

On Fri, 3 Aug 2001 21:02:25 +0200, "Jan Holm" <audio@parkholm.dk>
wrote:

>Hej Kim
>
>se sidste linie
>
>http://fp.worldonline.dk/fpekaspop/gangway_allan.htm

øøhh det er Allan Jensen ikke Henrik Balling det link omhandler?

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-08-01 19:36

> [...]
ting,
> men hvad med Balling ???? Nogen der ved noget ???? Fuck hvor jeg dog

Ja, en mand som Balling, der kan skrive *musik*. Hvad laver han?

Det ærgrer mig altid at se de dygtige danske musikere være
nødt til at hutle sig gennem tilværelsen, når ander tjener
milliarder på et mikroskopisk talent.

Mark

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-08-01 16:40

> [...]
>
>Det ærgrer mig altid at se de dygtige danske musikere være
>nødt til at hutle sig gennem tilværelsen, når ander tjener

Se tidligere indlæg

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk