ingen adgang til internetindstillinger i E~
Fra : Leif J. Sandbæk

Dato : 03-08-01 14:12

Hejsa.

Efter en vild surftur på nettet, er min startside afløst af en eller anden
"listig" side.

Problemet er, at jeg ikke kan gå i funktioner/internetindstillinger og ændre
min startside. Jeg får at vide, at der er begrænsning på computeren.

Hvordan filen får jeg ændret dette?

På forhånd tak

Mvh Leif

Fra : J.C. Voss

Dato : 03-08-01 16:45

Leif J. Sandbæk <dksandman@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Problemet er, at jeg ikke kan gå i funktioner/internetindstillinger og ændre
> min startside. Jeg får at vide, at der er begrænsning på computeren.

Lad dette være en lektion i, at når man skal på wares- og pornojagt, så
slå javascript og active X fra.

Det er noget med at du skal rode med regedit, og jeg kan ikke huske
hvordan. Prøv at søge på 'internetindstillinger' på
<http://groups.google.com>. Ellers er der sikkert nogle andre i gruppen
der kan huske hvordan man fikser det.

--
Jonas, located at 11°56° | I love defenseless animals,
http://geografi.hjem.wanadoo.dk/ | especially in a good gravy.

Fra : Leif J. Sandbæk

Dato : 03-08-01 16:47

"J.C. Voss" <harddrivejc@voss.tfperipherals> skrev i en meddelelse
> Lad dette være en lektion [snip]

point taken

mvh Leif

Fra : Michael Petersen

Dato : 28-08-01 08:39

Hej Leif

Jeg har selv været i samme båd efter en kort tur rundt på nettet.
Sådan her løser du det.
Det kan være lidt forskellig fra windows version til windowsversion. Dette
fik jeg fra en anden. Jeg fandt min løsning et lidt andet sted.

Du går ind i registreringsdatabase.
Finder biblioteket software og åbner den.
Finder microsoft med internet explorer.
Du åbner de biblioteker under internet explorer til du finder en
som hedder restriktioner eller security.
Det er den bibliotek det hele drejer sig om.
I den bibliotek ligger der 2 filer. Den øverste er tom(har ingen værdi)
den anden har værdi i parantesset 1 eller 0.
Den fil skal slettes(markerer filen og tryk på delete knappen)
Herefter er dit problem løst når du har genstartet maskinen.

mvh

Michael