Netbank på Mac
Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 11-01-10 18:09

Hej. Nu skriver jeg i et nyhedslæserprogram, jeg ikke har brugt så
meget før. Håber det virker. Tidszonen i denne besked skulle egentlig
være +0000, men den er indstillet til -0100. Det er en fejl. Nå, pyt.

Jeg kan se af tidligere tråde, at netbank virker på en Mac, hvis det
er danske bank, hvis Safari anvendes og hvis Mozilla er slået fra. Men
er der andre banker, der kan anbefales, hvor man får en bedre
oplevelse, hvis jeg vil anvende deres netbank på en Mac?

Jeg har Leopard 10.5.8 på en lidt ældre Mac mini Intel.

Det bliver aktuelt for mig om nogen tid, og jeg skal til at oprette en
konto hos en dansk bank. Jeg skal bare vælge, hvilken bank det bliver.

Mvh
Gunnar Vestergaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-01-10 18:39

Gunnar Vestergaard <post@gunnar-pv.fo> wrote:

> [...]
>
> Det bliver aktuelt for mig om nogen tid, og jeg skal til at oprette en
> konto hos en dansk bank. Jeg skal bare vælge, hvilken bank det bliver.

jeg vil sige det er vigtigere at vælge bank pga. deres rådgivning,
renter osv. end om netbanken virker med mac.

Derudover kan jeg ikke komme på en netbank som _ikke_ virker på mac på
den ene eller den ande måde.

/thomas

Fra : Steen

Dato : 12-01-10 17:51

> [...]
> renter osv. end om netbanken virker med mac.
>
> Derudover kan jeg ikke komme på en netbank som _ikke_ virker på mac på

Enig i ovenstående. Faktisk tror jeg de fleste banker virker fint på
Mac, lige bortset fra min egen (øb.dk) der kun virker med en ældre
version af Firefox
--
Steen

Fra : Kurt Brixen

Dato : 11-01-10 20:31

On 2010-01-11 18:08:57 +0100, Gunnar Vestergaard said:

> Det bliver aktuelt for mig om nogen tid, og jeg skal til at oprette en
> konto hos en dansk bank. Jeg skal bare vælge, hvilken bank det bliver.

Det virker ihvertfald på eikbank.dk - både i Firefox og Safari.
Dvs. så virker det sikkert også hos alle andre banker, der bruger bec.dk.
--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 11-01-10 21:51

Kurt Brixen wrote:

> Det virker ihvertfald på eikbank.dk - både i Firefox og Safari.
> Dvs. så virker det sikkert også hos alle andre banker, der bruger bec.dk.

Og SDC's produkt virker ligeledes fint i Firefox og Safari, så der er
heller ingen grund til at gå uden om dem.

Fra : David Blangstrup

Dato : 11-01-10 22:21

jyskenetbank.dk har altid virket med Mac. Og jeg tror endda, at du kan
teste det.
- David
--
Læs min blog