WAP med Telmore (6210)
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-08-01 13:28

Heps!

Har lige fået mig en 6210, og jeg skal da lige have prøvet noget WAP.

Hvordan skal mine indstillinger være - hvilket opkaldsnummer osv?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Rasmus Bernth Jensen

Dato : 03-08-01 14:45

> Hvordan skal mine indstillinger være - hvilket opkaldsnummer osv?

Hvis det er et TDC kort, kan man få tilsendt en sms, der automatisk sætter
det hele op, inde på deres hjemmeside. Det tager ellers et godt stykke tid
at sætte det manuelt op.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-08-01 15:06

Rasmus Bernth Jensen skrev:

>Hvis det er et TDC kort, kan man få tilsendt en sms, der automatisk sætter
>det hele op, inde på deres hjemmeside. Det tager ellers et godt stykke tid
>at sætte det manuelt op.

Telmore bruger TDC, så det er det.
Hvorhenne skal jeg få tilsendt sådan en SMS - hvilken side?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-08-01 15:22

> Telmore bruger TDC, så det er det.
> Hvorhenne skal jeg få tilsendt sådan en SMS - hvilken side?

Jeg har forglemt hvor jeg så det, men kan da lige copy/paste de manuelle
indstiller fra vicpeople.dk (jeg tvivler på du kan logge ind der når du kun
bruger TDC's via en anden udbyder..)

Du kan også sætte din WAP-telefon op manuelt. Brug oplysningerne her:

WAP-adressehttp://wap.vicpeople.dk
ForbindelsestypeMidlertidig
TransportørData (GSM)
Opkaldsnummer+45 40 39 09 09
IP adresse (Gateway)194.182.251.15
GodkendelsestypeNormal
Dataopkaldstype*ISDN
Dataopkaldshastighed9600
IP port**9201
Forbindelsessikkerhed**Fra
Godkendelsestype***Normal
Brugernavn tdk
Adgangskode waptdk

* Skal være Analog hvis du bruger WAP fra udlandet. ** Findes ikke på
Nokia-telefoner.
*** Findes kun på Nokia-telefoner.

/Dennis

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 04-08-01 06:22

Hej Lasse.

> Har lige fået mig en 6210, og jeg skal da lige have prøvet noget WAP.
>
> Hvordan skal mine indstillinger være - hvilket opkaldsnummer osv?

Det er ellers nemt at finde www.opsaia.dk der er der et link der hedder WAP
så skal du bare klikke et par gange og så havner du på
http://opasia.dk/kundeservice/wap/opsaetn_6210.shtml hvor du får de
oplysninger som du mangler.
Er selv nybegynder med wap.
Dog ikke en 6210,men en 3330 som ikke var med på siden, men skrev et par
linier til TDC og så var den i vinkel, e-mail og hele svineriet.

Venlig hilsen Lars