Havde lige et crash mens
Fra : Jørgen Emborg

Dato : 03-08-01 13:23

- IE downloadede og OE tjekkede for post. Nu siger OE "Der opstod en fejl
under filtrering" (-199). Jeg har nu konstateret at OE ikke henter mail fra
en af mine konti. Hvad er det her for en fisk? Jeg booter normalt fra et 9.1
dk drive, men booter jeg fra mit superhurtige og stabile (med Speed Doubler
- suk) 8.5.1 drive henter OE det hele??

MVH
Jørgen Emborg

I øvrigt tak for folks ihærdighed i denne nyhedsgruppe. Det er bedre MacOS
hjælp x10!

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-08-01 13:37

J=?windows-1252?B?+A==?=rgen Emborg <emborg@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> dk drive, men booter jeg fra mit superhurtige og stabile (med Speed Doubler

sansynligvis en konfigurationsfejl, kig i Windows -> Error Log (oversæt
som sædvanlig selv) og fortæl hvad der står helt præcist.

Jeg har iøvrigt erfaret at både OE og Enturage til tider begge undlader
at forsøge at hente post fra en konto der èn gang har meldt fejl, indtil
programmet genstartes.

NB. du har problemer med dit tegnsæt i OE. Du bruger "windows-1252", sæt
det istedet til "ISO-8859-1", også kaldet western ISO.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

jeg har fået et sted at bo, men leder stadig efter en lejlighed

Fra : Jørgen Emborg

Dato : 03-08-01 14:01

-Det får jeg desværre ikke så meget ud af. Jeg kan ikke finde noget der
ligner en error log.
I øvrigt bruger jeg Western European (ISO). Så det kan jeg ikke forstå..
Men nu prøver at skifte til ditto ( Windows) . Hvad så nu?

Jørgen Emborg
Hegningen 7
2300 S
32593307

----------
I artiklen <1exkiry.6bf8ad1ghfbxrN%reippuert@mac.com>, reippuert@mac.com

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-08-01 14:41

J=?windows-1252?B?+A==?=rgen Emborg <emborg@tdcadsl.dk> wrote:

> -Det får jeg desværre ikke så meget ud af. Jeg kan ikke finde noget der
> ligner en error log.

der er forskellige emner i den menu: Main Window, Progess, Adress Book
Error Log etc. (jeg sidder selv med Entourage, så der er måske et par
kosmetiske forskelle)

> I øvrigt bruger jeg Western European (ISO). Så det kan jeg ikke forstå..
> Men nu prøver at skifte til ditto ( Windows) . Hvad så nu?

det samme som før, stadig:

Fra : Jørgen Emborg

Dato : 04-08-01 11:19

- men jeg kan altså ikke finde ud af svare i tråd.

Jeg har fået løst mit problem ved at at slette de konti som OE meldte
filtreringsfejl på, ved at slette netop de konti - for derefter at oprette
dem igen.
Jørgen Emborg
Hegningen 7
2300 S