307 van plads `?
Fra : Lasse

Dato : 08-01-10 12:28

Jeg påtænker mig at købe en peugeot 307 2.0 hdi her i det nye år, en van..
Da jeg er ret langbenet vil jeg høre om andre høje herinde har sådan en bil,
og om der er benplads nok ? Kan man evt flytte den bagvæg, så sædet kan
komme længere tilbage ? Gerne lovligt, og hvis ikke lovligt, om man så nemt
kan flytte den tilbage til syn ..

Fra : Armand

Dato : 08-01-10 13:00

van de plas - Er det ikke en Rover??

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 08-01-10 13:20

Lasse skrev:
> [...]
> så sædet kan komme længere tilbage ? Gerne lovligt, og hvis ikke
> lovligt, om man så nemt kan flytte den tilbage til syn ..

Peugeot er almindelig kendt for at være bygget til gorillaer: Personer
med korte ben og lange arme, og dét kan i sig selv blive et
irritations-moment for folk med din kropsbygning :-/
Selvom mine jeans blot er med 30" skridtlængde og jeg derved er lidt
gorilla, så er sædet i min P206 næsten ført helt tilbage, så din frygt
er ikke helt ubegrundet!

Hvis du alligevel er i en nær-købs situation, var det mest nærliggende
så ikke at test-sidde hos forhandleren??

--
Armand.

Fra : Lasse

Dato : 08-01-10 13:25

> [...]
> ikke helt ubegrundet!
>
> Hvis du alligevel er i en nær-købs situation, var det mest nærliggende så

Jeg påtænker at købe den privat, og vælge en ud, og så se den.. Måske
drømmebilen er et par timers kørsel væk, så var det jo træls at finde ud af
at den ikke passer.. Så jo måske jeg skulle finde en tæt på, og bare
"testkøre" den

Fra : Armand

Dato : 08-01-10 13:36

Lasse skrev:

> [...]
> drømmebilen er et par timers kørsel væk, så var det jo træls at finde ud
> af at den ikke passer.. Så jo måske jeg skulle finde en tæt på, og bare

Forhandlerne er vilde med at vise vogne frem, samt lade folk testkøre
dem, også helt uden købsforpligtigelse, og netop Peugeot reklamerer med
nytårs'udsalg' og åbent-hus arrangementer landet over, så der er al
mulig grund til at køre forbi og spørge ind til problemet og evt. prøve
en given 307 SW/van.

--
Armand.