God tur - Henrik B. :-)
Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-01-10 06:04

Fra : Henrik B.

Dato : 08-01-10 07:19

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen
news:4b46bcb8$0$276$14726298@news.sunsite.dk...

> http://www.bilbasen.dk/nyheder/saab-ejere-demonstrerer-mod-lukning_ID27354.htm

Skal desværre ikke med - har aldrig set Trollhättan i vinterkostume.

Nu må vi se, hvor man som skal op og mødes med den svenske Saab-klub. Der
kommer også tyskere, ligesom man i Holland har valgt at lave en kortege -
indtil videre er over 400 tilmeldt i Holland...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 08-01-10 08:21

> [...]
> kommer også tyskere, ligesom man i Holland har valgt at lave en kortege -
> indtil videre er over 400 tilmeldt i Holland...

Men til hvilken hjælp?
De GM-folk, der bestemmer endeligt i denne sag, sidder jo i USA og får jo
ikke fysisk "syn for sagen" ved, at en række personer stiller op med nogle
skilte mv. i Trollhättan. De er jo på behagelig afstand af løjerne!

Fra : Henrik B.

Dato : 08-01-10 15:53

"Mogens (K)" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> ikke fysisk "syn for sagen" ved, at en række personer stiller op med nogle
> skilte mv. i Trollhättan. De er jo på behagelig afstand af løjerne!

Der har allerede været et lign. arrangement i USA, hvor man mødte op ved
GM's hovedkvarter, ligesom tiltaget får massive mediedækning, verden
rundt...
Så jo, ingen tvivl om at "de" hører om det.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 10-01-10 19:27

> Der har allerede været et lign. arrangement i USA, hvor man mødte op ved
> GM's hovedkvarter, ligesom tiltaget får massive mediedækning, verden
> rundt. Så jo, ingen tvivl om at "de" hører om det.

Blev vist på TV" Nyhederne i aften - demonstrationen. Ved samme lejligheder
beskrev de køberkredsen for SAAB-biler: "Det er kun intellektuelle og
nørder, der køber denne bil"

Fra : Bjørn J.

Dato : 10-01-10 20:03

"Mogens (K)" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Blev vist på TV" Nyhederne i aften - demonstrationen. Ved samme
> lejligheder beskrev de køberkredsen for SAAB-biler: "Det er kun
> intellektuelle og nørder, der køber denne bil"

....og antallet af demonstranter var vist omkring 35 stykke.

Ikke meget at bygge en hel bilfabrik på..

mvh/Bjørn J.

Fra : Henrik B.

Dato : 10-01-10 22:46

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Tjah, intellektuel er vel ikke det værste man kan blive kaldt... *LOL*

> ...og antallet af demonstranter var vist omkring 35 stykke.
>
> Ikke meget at bygge en hel bilfabrik på..

Vent til næste weekend, det er dér det sner - over hele verden.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Bjørn J.

Dato : 10-01-10 22:54

KLIP

> Tjah, intellektuel er vel ikke det værste man kan blive kaldt... *LOL*

> Vent til næste weekend, det er dér det sner - over hele verden.

Hmm... jeg tror, det er svært at se bort fra en potentiel køberskare på et
par hundrede millioner mennesker og når så samtidig The Motherland skylder
en bunke dollars = renminbi til samme køberskares land !

mvh/Bjørn J.