Speedstream 5711 - NAT spørgsmål
Fra : Simon G.

Dato : 03-08-01 12:33

Hejsa,

Jeg har tidligere spurgt, men fik ikke noget klart svar, så nu prøver jeg
igen.

Jeg har en TDC Pro@ccess løsning, med en Speedstream 5711 router (TDC's
ejendom).
For en god ordens skyld, vil jeg lige pointere at TDC vil skulle stå for
eventuelle ændringer.

Kan denne router (altså min Speedstream 5711) sættes op til IKKE at køre NAT
?

Hilsen
Simon

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-08-01 12:56

Ja, men ikke med det alm. Pro@ccess produkt

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Simon G.

Dato : 03-08-01 13:11

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> wrote in message
> "Simon G." <simon2_nospammers_please@gatke.dk> skrev i en meddelelse
> NAT
>
> Ja, men ikke med det alm. Pro@ccess produkt

øh, hvad gør jeg så ?
Jeg har behov for at vores firewalls eksterne nic får vores public ip
adresse - og ikke en nat'et adresse.
Hvilket adsl produkt skal jeg så have, og hvad betyder det for prisen ?

Hilsen
Simon

Fra : Bjørn Connolly

Dato : 03-08-01 13:47

On Fri, 3 Aug 2001 14:11:03 +0200, Simon G. wrote:

> øh, hvad gør jeg så ?

Vælger et andet produkt.

> Jeg har behov for at vores firewalls eksterne nic får vores public ip
> adresse - og ikke en nat'et adresse.
> Hvilket adsl produkt skal jeg så have, og hvad betyder det for prisen ?

Fx Pro@ccess Link.

Med hensyn til pris er du nok nød til at kontakte Zillion Salg.

--
Bjørn Connolly
Disclaimer at <http://www.vof.dk/concorp/disclaimer.html>

Fra : Niels Callesøe

Dato : 03-08-01 14:45

Bjørn Connolly <concorp@mail.dk> wrote in

> Fx Pro@ccess Link.
>
> Med hensyn til pris er du nok nød til at kontakte Zillion Salg.

Med forbehold for hukommelses-svigt, mener jeg at huske at Link
indebærer en merudgift på kr. 750,- per kvartal, eks moms. Nu vi er ved
det, mener jeg at Link+ er kr. 1800,-/kvt.

--
Niels Callesøe - nørd light
Disclaimer:

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-08-01 14:57

"Niels Callesøe" <usenet.20.niels2000@spamgourmet.com> skrev i en meddelelse
> Med forbehold for hukommelses-svigt, mener jeg at huske at Link
> indebærer en merudgift på kr. 750,- per kvartal, eks moms. Nu vi er ved
> det, mener jeg at Link+ er kr. 1800,-/kvt.

Hvad er det forskellen på Link og Link+ er?
Så vidt jeg husker er det noget døgnservice

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 03-08-01 15:23

Hej,

> Hvad er det forskellen på Link og Link+ er?
> Så vidt jeg husker er det noget døgnservice

+ giver døgnovervågning af forbindelse og router samt 24- timers service på
forbindelsen og 24-timers on-site-service på routeren.

--
Med venlig hilsen,

Ole M. Madsen
NE2 Konfig & FAQ -> http://www.turbine.dk/2601
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet.

Fra : Bjørn Connolly

Dato : 03-08-01 15:38

On 03 Aug 2001 13:45:14 GMT, Niels Callesøe wrote:
> Med forbehold for hukommelses-svigt, mener jeg at huske at Link
> indebærer en merudgift på kr. 750,- per kvartal, eks moms. Nu vi er ved
> det, mener jeg at Link+ er kr. 1800,-/kvt.

hvis man selv leverer en router, mener jeg ikke at det koster mere per
kvartal. Men jeg er ikke sikker derfor henviste jeg til Zillion salg.

--
Bjørn Connolly
Disclaimer at <http://www.vof.dk/concorp/disclaimer.html>
We are Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

Fra : Ole Kirkholt

Dato : 15-08-01 09:05

> Jeg har behov for at vores firewalls eksterne nic får vores public ip
> adresse - og ikke en nat'et adresse.
> Hvilket adsl produkt skal jeg så have, og hvad betyder det for prisen ?

Hej Simon

Du kan godt give EN intern maskine den externe IP-adresse. Læs Jørgen
Thomsens forslag til konfiguration på http://proaccess.jth.net

mvh

Ole