Erfaringer med FreeAgent DockStar
Fra : Per Andersen

Dato : 05-01-10 21:24

Hej!
Er der nogen her der har erfaringer ned FreeAgent DockStar fra Seagate.
Om den fungere godt med Mac, om konceptet fungere i der hele taget og
hvor hurtig den er fx. Jeg overvejer et køb fordi det er en billig måde
at få nogle HD´er på nettet.
Tak og hilsen
Per

http://www.seagate.com/www/en-gb/products/external/freeagent/freeagent_d
ockstar/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-01-10 21:43

Per Andersen <109@andersen.cc> wrote:

> [...]
> Om den fungere godt med Mac, om konceptet fungere i der hele taget og
> hvor hurtig den er fx. Jeg overvejer et køb fordi det er en billig måde

hvis jeg læser det ret så kan den tage seagate freeagtens drev ... så i
mine øjne er det er åndsvagt produkt. så hellere en dock som kan tage
std. SATA hardiske ...

/thomas