Problemer med google toolbar
Fra : Janner

Dato : 03-01-10 11:37

Hej

Har i årevis været glad for google toolbar, men efter en eller anden
opdatering er jeg endt i at googleToolbarUser_32.exe bruger tæt på 100% cpu,
deaktiverer jeg toolbaren forsvinder problemer.
Maskinen er med Win Vista og har hidtil kørt uden problemer. Har prøvet
diverse spyware programmer osv. men uden at det hjælper.

Gode råd??

På forhånd tak

Fra : Ole C

Dato : 03-01-10 14:43

Janner skrev blandt andet:

> [...]
> Maskinen er med Win Vista og har hidtil kørt uden problemer. Har prøvet
> diverse spyware programmer osv. men uden at det hjælper.

Noget må være gået galt, så afinstallér Google Toolbar og installér påny....

--
vh
Ole C

Fra : Janner

Dato : 03-01-10 17:25

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> Noget må være gået galt, så afinstallér Google Toolbar og installér
> påny...

Ja den er selvfølgeligt prøvet som det absolut første - det giver samme
resultat efter genstart/dvale af maskinen.
Så noget er der galt ja *S* har googlet en del uden at finde nogen gode
løsninger.

/Jan

Fra : Ole C

Dato : 03-01-10 18:30

Janner skrev blandt andet:

> Ja den er selvfølgeligt prøvet som det absolut første - det giver
> samme resultat efter genstart/dvale af maskinen.

Ok.

> Så noget er der galt ja *S* har googlet en del uden at finde nogen
> gode løsninger.

Jeg ved ikke hvor godt Google Toolbaren rydder op efter sig, så du skal
muligvis rense grundigt ud med for eksempel CCleaner eller lignende.....

--
vh
Ole C

Fra : Janner

Dato : 05-01-10 14:55

> [...]
>
> Jeg ved ikke hvor godt Google Toolbaren rydder op efter sig, så du skal
> muligvis rense grundigt ud med for eksempel CCleaner eller lignende.....

Kørte først SLOW-PCfighter i fuld udgave , den rettede nogen fejl.
Herefter CC cleaner ... men ufatteligt nok bliver problemet der efter en
geninstallation. Tror snart Vista skal nuukes !

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-01-10 15:26

Janner skrev, Den 05-01-2010 14:55:
> Tror snart Vista skal nuukes !

Og så får du måske samme problem på en anden Windows.

Du skriver, at du har brugt Google Toolbar i årevis. I den tid har
browserne vel udviklet sig. Har du prøvet at undvære toolbar'en for nyligt?

I stedet for at skifte Windows, var det måske en ide at prøve IE 8 med
toolbar'en, hvis du bruger IE 7, prøve Firefox med toolbaren eller prøve
Google Chrome.

Fra : Janner

Dato : 05-01-10 17:51

"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> I stedet for at skifte Windows, var det måske en ide at prøve IE 8 med
> toolbar'en, hvis du bruger IE 7, prøve Firefox med toolbaren eller prøve

Har IE 8
Fire fix virker ok men foretrækker Exploder , google crome er jeg ikke
til

Fra : emjeppesen

Dato : 05-01-10 15:40

Janner skrev:

>Tror snart Vista skal nuukes !

Hvad hulen vil du med google toolbar?
Hvad bruger du den til?

Hilsen emj

Fra : Janner

Dato : 05-01-10 17:50

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Hvad hulen vil du med google toolbar?
> Hvad bruger du den til?
>
> Hilsen emj

Er det ikke underordnet?

Fra : emjeppesen

Dato : 05-01-10 23:26

Janner skrev:

>"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

>Er det ikke underordnet?

Sgu da ikke, hvis den giver problemer. Slet da det lort.

Hilsen emj

Fra : Janner

Dato : 06-01-10 20:26

> Sgu da ikke, hvis den giver problemer. Slet da det lort.
>
> Hilsen emj

Det var da årets dummeste svar !

Fra : emjeppesen

Dato : 06-01-10 22:55

Janner skrev:

>Det var da årets dummeste svar !

Det var faktisk et ret fornuftigt svar, men det er du så ikke i stand
til at gennemskue.

Hilsen emj

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-01-10 22:59

Janner skrev:

>Kørte først SLOW-PCfighter i fuld udgave , den rettede nogen fejl.

Den største fejl er dog at det er på en pc.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Janner

Dato : 07-01-10 09:46

Jeg lukker emnet.

Tak til de få der bidrog med noget konstruktivt - desværre er der altid en
flok der ikke kan komme med andet end vomitus.
En gammel matematik professor sagde engang:

Det er bedre at sidde ganske stille og lade de andre tro man er dum - end at
kæfte op og fjerne enhver tvivl. Det er desværre ønske tænkning på usenet.

/Jan

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-01-10 13:40

"Janner" <notvalid@notvalid> skrev :

>Det er bedre at sidde ganske stille og lade de andre tro man er dum - end at
>kæfte op og fjerne enhver tvivl. Det er desværre ønske tænkning på usenet.

Men du kan ha' bidraget med noget mere positivt og fortalt os,
hvad det er der får dig til at ville bruge Google Toolbar.

Hvad kan den, som browserne i dag ikke selv kan?

Og, hvorfor det er en dum ide, blot at sige »skrot den«.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft