Alfa kan et eller andet, når det gælder de~
Fra : Henrik B.

Dato : 22-12-09 22:47

Fra : Martin [6000]

Dato : 22-12-09 22:50

Den Tue, 22 Dec 2009 22:46:42 +0100 skrev Henrik B.:

[SNIP link]

Mmm.. superflot IMHO!

--
Martin
Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-12-09 22:55

"Henrik B." skriver:

> http://www.automotorsport.se/news/19974/nya-bilder-alfa-giulietta-på-insidan/

Det kan de, mage til grimt instrumentbord skal man da lede længe efter.

Bagenden derimod ser fræk ud.

Klaus

Fra : Seth

Dato : 23-12-09 20:56

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> "Henrik B." skriver:

> Det kan de, mage til grimt instrumentbord skal man da lede længe
> efter.
>
> Bagenden derimod ser fræk ud.
>

> Klaus

Ja det synes du så.
Der er jo også folk der synes at Katie Meluha er grim.

_
Seth

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-12-09 23:33

Seth skriver:

> Ja det synes du så.

Jeps

> Der er jo også folk der synes at Katie Meluha er grim.

Jg har ikke set nærmere på hendes bagende.....

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-12-09 23:45

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Seth skriver:

> Jeps

> Jg har ikke set nærmere på hendes bagende.....

Men du har været inde og haft hende oppe i det røde felt?

--
- Frank

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-12-09 23:53

Frank Leegaard skriver:

> Men du har været inde og haft hende oppe i det røde felt?

Den oplevelse har intet at gøre i en bilgruppe....

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-12-09 00:01

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Frank Leegaard skriver:

> Den oplevelse har intet at gøre i en bilgruppe....

Lad os ikke håbe din gamle ven Bo Mogensen læser det her.

For så begynder han også at skrive herovre.

--
- Frank

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-12-09 00:16

Frank Leegaard skriver:

> Lad os ikke håbe din gamle ven Bo Mogensen læser det her.

PilleBo?

Det har han allerede gjort. Noget med at lade en bil forsikre i hans
(pap?)fars navn.

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-12-09 00:30

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Frank Leegaard skriver:

> PilleBo?

Mjow .. Vist ikke et af hans egne alias?

> Det har han allerede gjort. Noget med at lade en bil forsikre i hans
> (pap?)fars navn.

Husker det godt. Mindede mig nemlig sådan om "Bænken" og deres Mercedes
snak, hvis du nogensinde har set den.

--
- Frank

Fra : Seth

Dato : 03-01-10 15:07

> Seth skriver:

> Jeps

> Jg har ikke set nærmere på hendes bagende.....
>
> Klaus

Det skulle du tage at gøre.
Og forlygterne sidder endda helt rigtigt ligesom instrumenterne også er
smukt udformet..........næsten som i Alfaen.
_
Seth

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-01-10 17:08

Seth wrote:
> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> Det skulle du tage at gøre.
> Og forlygterne sidder endda helt rigtigt ligesom instrumenterne også
> er smukt udformet..........næsten som i Alfaen.

Er du inde på det er plasticskrammel begge steder?

--
- Frank

Fra : Brian Sørup

Dato : 22-12-09 23:22

> http://www.automotorsport.se/news/19974/nya-bilder-alfa-giulietta-på-insidan/

Hmmmmm - er det ikke bare en Scirocco med et Alfa-skilt på ?

Og instrumentbrættet ligner noget der sidder i tøsens
Bratz-legetøjsbil........
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : .J.S...

Dato : 23-12-09 01:15

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> wrote in message

> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
>>

> Hmmmmm - er det ikke bare en Scirocco med et Alfa-skilt på ?
>
> Og instrumentbrættet ligner noget der sidder i tøsens
> Bratz-legetøjsbil........

Hehe, Logitech var min første tanke..

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 22-12-09 23:38

Henrik B. skrev:
> http://www.automotorsport.se/news/19974/nya-bilder-alfa-giulietta-på-insidan/

Ja, det kan de. Og de er konservative. Holder konsekvent fast på at lave
en front der ikke kan udstyres med noget så sjældent forekommende som en
nummerplade. Ironi kan forekomme.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Bjørn J.

Dato : 22-12-09 23:43

> http://www.automotorsport.se/news/19974/nya-bilder-alfa-giulietta-på-insidan/

Er det ikke det mærke, hvor ejerne lider af Stokholm-syndrom ?

mvh/Bjørn J.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-12-09 23:52

Bjørn J. wrote:
> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er det ikke det mærke, hvor ejerne lider af Stokholm-syndrom ?

Du mener der i "læderpakke" følger pisk med til flagellanterne?

--
- Frank

Fra : Bjørn J.

Dato : 23-12-09 00:42

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du mener der i "læderpakke" følger pisk med til flagellanterne?

Nope, Stockholmsyndrom som i I-Phone.

mvh/bjørn J.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-12-09 01:52

Bjørn J. wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Nope, Stockholmsyndrom som i I-Phone.

Det troede jeg hed Trollhättansyndromet? ...

Subsidiært Jehovas Vidner syndromet - Gør ud og gør hele verden til mine
disciple ..

--
- Frank

Fra : /HB

Dato : 23-12-09 01:07

On 22 Dec., 22:46, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:
> http://www.automotorsport.se/news/19974/nya-bilder-alfa-giulietta-på-insidan/
>
> --http://www.saabklub.dk/

Yes. Den har været længe ventet!! Og kan kun give dig ret.
MiTo'en er for lille efter min smag men en lækker lille bil. Denne her
skulle være mere "voksen" størrelse.
Den kunne nemt blive min næste bil - For mit vedkommende bliver der
helt sikkert tale om 2,0JTDM 170 hk diesel eller benziner 235hk (1750
kubik motor hmm!!). Det afhænger nok lidt af pris og brændstoføkonomi..
Men den skal jo lige prøves når det bliver muligt.

Men s.... godt kreeret af Alfa.

Glædelig (h)jul!

--
/HB

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 23-12-09 11:31

"/HB" <henrikub@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]

Alfa styrer !

> Den kunne nemt blive min næste bil - For mit vedkommende bliver der
> helt sikkert tale om 2,0JTDM 170 hk diesel eller benziner 235hk...

Det var lig' godt satans !

> Glædelig (h)jul!

Lige over da - bestemt :)