Hjælp til opsætning af netværk...
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 03-08-01 07:55

Hej.
Jeg har kabel tv internet igennem et Motorola SB4100 kabel modem.
Nu vil jeg så gerne prøve om jeg ikke kan få netværk igennem modemet mellem
mine to computere hvor den ene er koblet på en Ethernet port på modemet og
den anden på en usb port på modemet.
Er der nogen risiko for at modemet går i stykker af at man prøver det?
Hvis der ikke er det er der så nogen der kan hjælpe mig med at opsætte det?
Det ville måske være lettere hvis "du" kunne hjælpe mig igennem ICQ nr.
102934933, så kan jeg få løbende hjælp.

Hilsen Morten Jørgensen.

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 03-08-01 14:47

Jeg har fundet ud af det selv nu..

Hilsen Morten Jørgensen
PS: Husk endelig at besøge min online portal på: www.StarWayOnline.com ::
Brug den som din startside...
::--: Jeg laver gerne din helt personlige startside med dine egne links.
Du kan også læse nyttige artikler og få et "dig.starwayonline.com"
subdomain!