Display problemer
Fra : Kim Madsen

Dato : 03-08-01 03:29

Jeg har en Nokia 5110, og problemet er at teksten forsvinder fra displayet,
men hvis jeg giver tlf. et lille tryk på fronten kommer teksten tilbage,
derefter fader den lige så stille ud igen. Er det et nyt display der er tale
om eller er der en anden løsning, på forhånd tak.
Mvh. Kim

Fra : søren poulsen

Dato : 04-08-01 19:11

"Kim Madsen" <celectronic@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tale
> om eller er der en anden løsning, på forhånd tak.
det er sikkert den lille skumfidus der sider bagpå displayet der ikke har
ordentligt kontakt med printet prøv at pille den ud og sætte den på igen det
virkede for mig

--
Mvh.
Søren poulsen

Fra : Max Nielsen

Dato : 06-08-01 22:35

> [...]
tale
> om eller er der en anden løsning, på forhånd tak.

Det ordnes på garanti, uanset alder! På selve glasset skal der sidde et par
kondensatorer, hvis det er det nye LCD. Jeg kan finde skriftet frem fra
Nokia der påtaler at et nyt isættes uden udgift for kunden.

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 07-08-01 09:22

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 15-08-01 04:53

"Max Nielsen" <max_n@post1.tele.dk> wrote in message

> [...]
> kondensatorer, hvis det er det nye LCD. Jeg kan finde skriftet frem fra
> Nokia der påtaler at et nyt isættes uden udgift for kunden.

Hmm , dety vil jeg gerne se, da vi på værkstedet ikke har modtaget sådan et
fra nokia (er autorioseret nokia værksted)

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen