tynd mave og analsex
Fra : Jamo

Dato : 03-08-01 03:00

ok, kæresten havde godt nok klaget over at hun fik tynd mave af analsex. Men
jeg tænkte det nok var indbildning eller et sammen træf.

Her til aften skulle jeg jo så lige selv prøve en tur med dildoen. Sådan nu
bare lige for at se hvordan det føles og hved det nu er man byder kæresten.

ok, den dildo er ihvertfald i overkanten til analsjov. min sjover er
heldigvis ikke SÅ stor. nå, men til sagen. ihvertfald havde jeg tynd mave
bagefter. men hvad skyldes det?
Er det en reaktion pga. den mekaniske påvirkning? for det skyldes jo ikke
sæd. Er det pga smørelse (mener ikke vaseline skulle blødgøre så meget)
eller er det bare noget psykologisk eller et sammentræf?

hygge

Fra : Dan Andersen

Dato : 03-08-01 09:33

Hej "Jamo"

> Her til aften skulle jeg jo så lige selv prøve en tur med dildoen. Sådan
nu
> bare lige for at se hvordan det føles og hved det nu er man byder
kæresten.

Du er ikke den enste

> ok, den dildo er ihvertfald i overkanten til analsjov.

Pas på med det, det KAN være skadeligt.

>min sjover er heldigvis ikke SÅ stor. nå, men til sagen. ihvertfald havde
jeg tynd mave
> bagefter. men hvad skyldes det?

Humm, efter hvad jeg kan forstå på min kæreste, får hun fornemelsen af at
hun skal på tolitet kort tid efter "action" i 2'eren, jeg vil tro at det har
noget at gøre med, at ringmusklen ikke er van til at blive udvidet, udover
på "normal vis" - hvilket vil give nogle bivirkninger, og det kunne jo være
at man kommer letter af med ens efterladensskaber, da der ligesom er blevet
"åbnet op".

> Er det pga smørelse (mener ikke vaseline skulle blødgøre så meget)

Jeg ved ikke om det kan have noget at gøre med glidecreamen, men min kæreste
og jeg bruger altid vandbaseret, måske man få tynd mave hvis creamen
indholder olie.

Mvh.

Dan Andersen

Fra : Carina

Dato : 03-08-01 11:36

"Jamo" <Tojdyr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nu
> bare lige for at se hvordan det føles og hved det nu er man byder

Var det ikke bare dejligt, når du først var kommet igang?? min kæreste
syntes det er kanon dejligt, når jeg gør det ved ham, men det er ikke så tit
jeg gør det ved ham. har du ikke prøvet at få din kæreste til at gøre det
ved dig??

> ok, den dildo er ihvertfald i overkanten til analsjov. min sjover er

der giver jeg Dan ret, pas på med det. du skal nok prøve at gå stille og
rolig frem, så er du sikker på at du ikke skader noget i 2éren.

> heldigvis ikke SÅ stor. nå, men til sagen. ihvertfald havde jeg tynd mave
> bagefter. men hvad skyldes det?

Det kan godt skyldes det creme du brugte.

> Er det en reaktion pga. den mekaniske påvirkning? for det skyldes jo ikke
> sæd. Er det pga smørelse (mener ikke vaseline skulle blødgøre så meget)

vaseline er ikke lige frem det bedste du kan bruge.

> eller er det bare noget psykologisk eller et sammentræf?

knus carina

Fra : Kat

Dato : 03-08-01 18:57

Jamo skrev:

> ok, kæresten havde godt nok klaget over at hun fik tynd mave af
analsex. Men
> jeg tænkte det nok var indbildning eller et sammen træf.

Næ, det er ikke indbildning et sammentræf.
Tarme bevæger sig selv i rytmiske bevægelser for at få afføringen
afsted til det rette hul til rette tid (så at sige..). Når man så
dyrker analsex påvirker man tarmens bevægelser + tilføjer nye.
Dette gør, at afføringen glider lidt hurtigere frem end normalt.
Man fremmer peristaltikken (bevægelserne). Endvidere optages
væske, som er i føden du indtager, igennem tarmen (i den sidste
halvdel) og tarmene når således ikke at optage den mængde væske,
som den normalt kan nå. Altså afføringen bliver tyndere!
Og som en endnu en sidegevinst, så irriterer man tarmslimhinden
ved analsex. og der produceres derved lidt mere "slim".
Dette er den fysiologiske forklaring.....

--
/kat
---

Fra : Hanne L

Dato : 04-08-01 01:52

Kat skrev i en meddelelse news:3b6ae672$0$52900$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Jamo skrev:
> [...]

> ved analsex. og der produceres derved lidt mere "slim".
> Dette er den fysiologiske forklaring.....

Det er fuldstændig rigtigt.
Jeg har bare aldrig oplevet at få tynd mave efter analsex.
Der er nogle faktorer, der spiller ind på, om man får det.

For det første skal man ganske rigtigt ikke bruge vaseline,
men vandbaseret glidecreme, da det første kan give den
tynde mave.

Og så er timingen vigtig, på den måde at forstå, at man
ikke skal være for hurtig, når man dyrker analsex. Man
skal gøre det langsomt ved at kæle for og blødgøre
ringmusklerne, før man putter noget ind. Det gælder
både hos mænd og kvinder. Tager man sig tid nok, vil
afføringen trække sig op i tarmen, så der ikke er noget,
der kan blive tyndt. Bare rolig, det skal nok komme ned
igen *GGG*.
En anden fordel er, at man slipper for det griseri, det
ellers somme tider kan være, når man ikke lige har
tålmodigheden til at vente, fordi man er for tændt.

Og endelig vil meget hyppig og langvarig analsex udvide
ringmusklen meget, så den risikerer at blive slap, hvorfor
man kan opleve at have tynd mave, fordi man får sværere
ved at holde på det.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 04-08-01 15:26

"Hanne L" skrev

Hej Hanne

> Og endelig vil meget hyppig og langvarig analsex udvide ringmusklen
> meget, så den risikerer at blive slap,

Kan man ikke "træne" ringmusklen op, på samme måde som bækkenbundsmusk-
len?

Jeg kommer i tanke om, at have læst en beskrivelse af hvordan man skal
træne bækkenbundsmusklen, der stod noget med, at den muskel man skal
træne, er den man bruger når man skal holde urin tilbage og ikke den
man skal bruge når man skal "noget større" tilbage.

Hvis man "træner" på den forkerte måde, vil ringmusklen vel automatisk
blive bedre, gætter jeg på.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Hanne L

Dato : 06-08-01 01:46

Peder Vendelbo Mikkelsen skrev i en meddelelse news:9kh7oc.3vv65t1.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk...

Hej Peder

> Kan man ikke "træne" ringmusklen op, på samme måde som bækkenbundsmusk-
> len?

Det ved jeg ikke *S*.

> [...]
> træne, er den man bruger når man skal holde urin tilbage og ikke den
> man skal bruge når man skal "noget større" tilbage.

Det er rigtigt.

> Hvis man "træner" på den forkerte måde, vil ringmusklen vel automatisk
> blive bedre, gætter jeg på.

Det er da forsøget værd.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Kat

Dato : 04-08-01 16:46

Hanne L skrev:

> Og så er timingen vigtig, på den måde at forstå, at man
> ikke skal være for hurtig, når man dyrker analsex. Man
> skal gøre det langsomt ved at kæle for og blødgøre
> ringmusklerne, før man putter noget ind.

Korrekt.
Ringmusklen er en _muskel_ og skal derfor behandles som en sådan
før sporten påbegyndes! Eller vil den krampe helt vanvittigt og
meget smertefuldt.

>Tager man sig tid nok, vil
> afføringen trække sig op i tarmen, så der ikke er noget,
> der kan blive tyndt. Bare rolig, det skal nok komme ned
> igen *GGG*.

Undskyld, men hvad er det for en gang BS?
Jeg har da aldrig hørt om afføring der trak op af.....hvor har du
det fra?
Enten skal man have skidt af inden, eller også kan man tages et
lille lavement, så man undgår pletter. Eller finde sig i
griseriet - det er der jo nogen der kan li´!

> Og endelig vil meget hyppig og langvarig analsex udvide
> ringmusklen meget, så den risikerer at blive slap, hvorfor
> man kan opleve at have tynd mave, fordi man får sværere
> ved at holde på det.

Har da aldrig hørt om at muskler bliver slappe af at blive
strukket ud....
Hmmm.....ringmusklen er jo en musklen og skal (igen) trænes som
en sådan. Stille og rolig udspænding og stille og rolig
afslapning. Og det har da altid været en god idé at træne sine
nedre muskler ved at knibe sammen/over! Så er der skutte
noget der bliver slapt. Jeg kan sevfølgelig ikke tale for dem der
putter alverdens kæmpesager op den vej, for her må der vel være
tale om en fibersprængning hver gang!

--
/kat
---

Fra : Hanne L

Dato : 06-08-01 01:55

Kat skrev i en meddelelse news:3b6c1955$0$52698$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Kat

> Korrekt.
> Ringmusklen er en _muskel_ og skal derfor behandles som en sådan
> før sporten påbegyndes! Eller vil den krampe helt vanvittigt og
> meget smertefuldt.

Jeg ved ikke, om den kramper, men det gør i hvert fald
ondt, hvis man er for hurtig med at få noget ind.

> Undskyld, men hvad er det for en gang BS?
> Jeg har da aldrig hørt om afføring der trak op af.....hvor har du
> det fra?

Det er bestemt ikke Bull Shit.
Jeg taler af egen erfaring. Derudover har jeg det fra både
bøsser og biseksuelle mænd.
Selvom der har været afføring i tarmen, har både de og
jeg oplevet, at den, efter god og lang opvarmning, inden
man gik i gang, har trukket sig længere op, så der ikke
har været noget at se på det, der er blevet stukket ind,
bagefter.

> Enten skal man have skidt af inden, eller også kan man tages et
> lille lavement, så man undgår pletter. Eller finde sig i
> griseriet - det er der jo nogen der kan li´!

Grundig opvarmning er rigeligt.
Jeg er helst fri for griseriet, som du kalder der, men ikke
så snerpet, at jeg væmmes, hvis der er tegn bagefter på,
hvad jeg har medvirket i.

> [...]
> noget der bliver slapt. Jeg kan sevfølgelig ikke tale for dem der
> putter alverdens kæmpesager op den vej, for her må der vel være

Nu er det ikke en personlig erfaring, jeg her taler om.
Men jeg ved fra de bøsser, jeg kender, at har de dyrket
meget analsex i en periode, kan musklen have svært
ved at holde lige så tæt, som den plejer. Den er altså
slappere.

Og det er _ikke_, fordi de har puttet kæmpestore
ting op.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Ally

Dato : 07-08-01 21:29

> [...]
> man gik i gang, har trukket sig længere op, så der ikke
> har været noget at se på det, der er blevet stukket ind,

Hvordan foregår sådan en god og lang opvarmning? Jeg drømmer om at modtage
analsex, men samtidig vil jeg bare ikke have noget svineri. Det lægger en
dæmper på det, synes jeg. Så jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan man
"varmer op", og om man bør tage et lavament... er det evt. en del af
opvarmningen?

Knuser

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 08-08-01 00:04

On Tue, 7 Aug 2001 22:29:19 +0200, "Ally" <quincy_md@hotmail.com>
wrote:
Til Herren Pirs Allan fat dig nu
>Hvordan foregår sådan en god og lang opvarmning? Jeg drømmer om at modtage
>analsex, men samtidig vil jeg bare ikke have noget svineri.

jeg har vist det hele tiden du er fornuftig mand med greb i den lange
ende - selvføligt vil du ikke ligge og sejle i din egen eller en anden
afføring - der er ganske enkelt udelikat !

>Det lægger en
>dæmper på det, synes jeg.

ja fy for sata...

> Så jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan man
>"varmer op", og om man bør tage et lavament... er det evt. en del af
>opvarmningen?

ALLAN lange kolde brugse bade valium & læsning af formmidags blade det
er hvad du skal
MvH
Bo.

Fra : Ally

Dato : 08-08-01 16:37

> jeg har vist det hele tiden du er fornuftig mand med greb i den lange
> ende - selvføligt vil du ikke ligge og sejle i din egen eller en anden
> afføring - der er ganske enkelt udelikat !

Hihi... tak for rosen! Jeg ville nu ikke kalde mig fornuftig *GG*.

> ALLAN lange kolde brugse bade valium & læsning af formmidags blade det
> er hvad du skal

*GGG*. Det der med valium springer jeg over... brusebadene bliver varme i
stedet for kolde, og formiddagsbladene bliver udskiftet med ugebladene...
ellers er jeg med på den *GGG*.

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Hanne L

Dato : 08-08-01 10:53

Ally skrev i en meddelelse news:3b704fde$0$333$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Kære Allan

Hanne L skrev

> [...]
> dæmper på det, synes jeg. Så jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan man
> "varmer op", og om man bør tage et lavament... er det evt. en del af

Min kæreste skrev et indlæg om det for et stykke tid
siden, som mange var begejstrede for. Jeg skal prøve
at finde linket til dig lidt senere, hvis ikke en anden når
det inden *S*. Det er nemlig også brugbart til mænd.

Jeg har aldrig taget lavement og har heller ikke lyst
til det, da det ville minde mig alt for meget om fødsler
eller sygdom *GGG*.

Kærlige hilsner
Hanne L

Fra : Ally

Dato : 08-08-01 16:26

Hej søde Hanne *SS*

> Min kæreste skrev et indlæg om det for et stykke tid
> siden, som mange var begejstrede for. Jeg skal prøve
> at finde linket til dig lidt senere, hvis ikke en anden når
> det inden *S*. Det er nemlig også brugbart til mænd.

Ajjj mand... det har jeg vist ikke læst. Hvis du kan finde ud af, hvornår
det er skrevet, så vil jeg læse hele tråden.

> Jeg har aldrig taget lavement og har heller ikke lyst
> til det, da det ville minde mig alt for meget om fødsler
> eller sygdom *GGG*.

Nej, jeg har heller ikke specielt meget lyst til det, må jeg indrømme. Men
omvendt har jeg endnu mindre lyst til "svineri", så hvis det er den
bedste/eneste mulighed, så må jeg gøre det *S*.

Knus
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Carsten

Dato : 08-08-01 18:08

Det er virkelig ikke noget problem at skylle med en vandslange og lade alt
løbe ud i WC-et. Gør man det rigtigt, er man rigtig ren bagefter, og det
tager ikke mere end 1-2 minutter. Lyder det ulækkert ? Det er der så meget,
der gør. Det kan ligefrem blive en del af ritualet.

Fra : Puk

Dato : 08-08-01 20:09

"Carsten" <wagnercarsten@gmx.de> skrev i en meddelelse

> [...]
der så meget,
> der gør. Det kan ligefrem blive en del af ritualet.

Personligt synes jeg ikke, det *lyder* afsindig appetitvækkende
nej.
Men for der er nemlig et men. Jeg har prøvet et lavement i
forbindelse med sådan en renselseskur hos en slags kosmetolog, og
selvom det var sådan en lidt underlig fornemmelse lige først, så
var det simpelthen vidunderligt bagefter !!! Faktisk lidt samme
fornemmelse som hvis man virkelig har skullet på toilettet (stort
altså) og så endelig kommer til det. Sådan en fornemmelse af at
være tømt eller noget i den stil. Ja det er lidt svært at
forklare uden at det netop kommer til at lyde ret uappetitligt,
men ingen tvivl om, at jeg gerne tog et lavement igen.........og
det endda ikke engang nødvendigvis i forbindelse med et ønske om
analsex, men simpelthen fordi det er en skøn følelse bagefter.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Hanne L

Dato : 08-08-01 23:53

Ally skrev i en meddelelse news:3b715a33$0$241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Allan *SSS*

> Ajjj mand... det har jeg vist ikke læst. Hvis du kan finde ud af, hvornår
> det er skrevet, så vil jeg læse hele tråden.

Bortset fra, at jeg er kvinde *GGG*, så er det tråden
"analsex-hvordan?, der er startet den 8.4.2001 af
Monk.

> Nej, jeg har heller ikke specielt meget lyst til det, må jeg indrømme. Men
> omvendt har jeg endnu mindre lyst til "svineri", så hvis det er den
> bedste/eneste mulighed, så må jeg gøre det *S*.

Jeg mener nu ikke, det er nødvendigt, hvis man har taget
sig den fornødne tid forinden.

Kærlige hilsner
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 06-08-01 21:14

"Jamo" <Tojdyr@mail.dk> wrote in message news:9kd0t2$hqn$1@sunsite.dk...
> [...]
> sæd. Er det pga smørelse (mener ikke vaseline skulle blødgøre så meget)
> eller er det bare noget psykologisk eller et sammentræf?

Uden at have læst noget i denne tråd, så jeg ved ikke om
andre har været inde på det, men oppe i tarmen sidder et
akupunktur punkt, kaldet Olsens punkt, hvis det pirres/
aktiveres, kan det give tynd mave.

MVH
Henning