Leo Jensen wrote:
> On 19 Dec., 09:00, "Frank Leegaard" <frankFJ...@superbruger.dk> wrote:
>> Bjarne wrote:
>>> Frank Leegaard wrote:
>>
>>>> Bjarne wrote:
>>>>> Martin Mose Larsen wrote:
>>
>>>>>> Jeg har set på tv at fastkørte biler bringes på ret køl ved at
>>>>>> tov/kæde sættes på anhængertrækket og de derefter trækkes fri.
>>
>>>>>> Er det en god ide?
>>>>> Jeg kom ihverttilfælde op af rabatten for en del år siden.
>>>>> Det tog kun ganske få sekunder for en traktor at hive mig tilbage
>>>>> på vejen.
>>
>>>>>> Det må da være en større belastning på krogen end hvad en
>>>>>> campingvogn giver, specielt hvis det går lidt sidelæns?
>>
>>>>> Jep - mit træk var skævt bagefter.
>>
>>>> BVG?
>>> Brenderup - aftageligt.
>>
>> Jøpz ... Brenderup Veng Group ...
>>
>> Skulle bare lige have luftet nogen fordomme.
>
> Dig ?? Du har da vel ikke fordomme... ?
>
> Bortset fra det er et anhængertræk dimensioneret til at holde til
> udmattelsesbelastning. Det kan tage rigtig mange 'små' slag, men det
> er sq ikke lavet til at slæbe en bil fri.
> Det er der så stort ikke rigtig noget på en bil der er, så et eller
> andet skal der jo trækkes i når folk vælger at parkere
> uhensigtmæssigt.
Nu er min allerstørste fordom omkring VBG træk ikke deres styrke ved nævnte
scenarie. Det er mere at de ruster så satans meget.
At være skandinavisk producent uden at tage særligt hensyn til den slags
synes jeg er pinagtigt.
Havde det været et italiensk træk, kunne jeg bedre finde unskyldninger.
--
- Frank