PC-Museum
Fra : BOX

Dato : 16-12-09 16:15

Er der nogen der kan sige mig om der er nogen der samler gl. maskiner, jeg
har en fra 1980, som jeg skal
af med nu da jeg ikke har plads merer.

Den kan kører, så jeg synes jo det er synd bare at kaste den på losseren.

Mvh.
BOX

Fra : Klaus Ankerstjerne E~

Dato : 16-12-09 22:11

BOX skrev:
> [...]
> af med nu da jeg ikke har plads merer.
>
> Den kan kører, så jeg synes jo det er synd bare at kaste den på losseren.

Måske det har interesse for Dansk Datahistorisk forening, der bor i
Ballerup. Se deres hjemmeside her : http://www.datamuseum.dk/index.shtml

Og på denne side efterlyser de gammelt datamatudstyr:
http://www.datamuseum.dk/site_dk/side-05.shtml

vh. Klaus Ankerstjerne

Fra : Niels C. Grønlund [2~

Dato : 17-12-09 19:19

"BOX" skrev i meddelelsen
> [...]
> af med nu da jeg ikke har plads merer.
>
> Den kan kører, så jeg synes jo det er synd bare at kaste den på losseren.

Kunne bestemt godt være intresseret, hvad er det for en maskine vi snakker
om ???

Mvh.
Niels

Fra : BOX

Dato : 20-12-09 00:43

"BOX" <bjarnebo@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af med nu da jeg ikke har plads merer.
>
> Den kan kører, så jeg synes jo det er synd bare at kaste den på losseren.

jeg beklager men når der ikke er nogen der er interesseret i en sådan
kommuter, så rydder på lossepladsen

BOKx

Fra : Leif Neland

Dato : 20-12-09 14:56

BOX skrev:
> "BOX" <bjarnebo@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> jeg beklager men når der ikke er nogen der er interesseret i en sådan
> kommuter, så rydder på lossepladsen

Har hverken Niels eller datamuseet svaret?

Leif

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008

Fra : BOX

Dato : 20-12-09 18:30

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> Har hverken Niels eller datamuseet svaret?
>
> Leif
>

> --
> Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008

Der er ingen der vil havde den !
synd

Mvh.
BOX