Spejlplaneten
Fra : Kim2000

Dato : 13-12-09 11:23

Jeg synes jeg har set en trailer fornyeligt om at en planet havde kurs mod
Jorden, jeg er faktisk i tvivl om det bare er mig der har rodet det sammen
med 2012 og så en gammel profeti-artikel jeg læste.

Og mens vi er ved planeter, er der ikke en gammel film, hvor en mand
strander på Jordens spejlplanet? De to planeter har nøjagtig samme omløbstid
og begge planeter er derfor gemt for hinanden.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 13-12-09 19:59

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg synes jeg har set en trailer fornyeligt om at en planet havde kurs mod
> Jorden, jeg er faktisk i tvivl om det bare er mig der har rodet det sammen
> med 2012 og så en gammel profeti-artikel jeg læste.

Det ved jeg s'gutte, men det lyder umiddelbart som en film, jeg godt kunne
tænke mig at se, så hvis du finder ud af hvor traileren er, så må du godt
lige råbe højt?

> Og mens vi er ved planeter, er der ikke en gammel film, hvor en mand
> strander på Jordens spejlplanet? De to planeter har nøjagtig samme
> omløbstid og begge planeter er derfor gemt for hinanden.

Det skulle vel aldrig være "Journey to the Far Side of the Sun", af Gerry
Anderson, fra '69?
http://www.amazon.co.uk/Journey-Far-Side-Sun-DVD/dp/B001B2S3RI

Fra : Holst

Dato : 13-12-09 21:20

http://en.wikipedia.org/wiki/Journey_to_the_far_side_of_the_sun

Fra : Kim2000

Dato : 13-12-09 21:26

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> http://en.wikipedia.org/wiki/Journey_to_the_far_side_of_the_sun

Det er helt klart den, jeg tror faktisk jeg endda har den i vhs samlingen.
Den rummer små 1000 film, så det tager sin tid at finde en bestemt film, jeg
må se at få lavet et system.

Fra : Holst

Dato : 14-12-09 15:31

Kim2000 wrote:

> Det er helt klart den, jeg tror faktisk jeg endda har den i vhs samlingen.
> Den rummer små 1000 film, så det tager sin tid at finde en bestemt film, jeg
> må se at få lavet et system.

Alfabetisk er et godt system.