icq filetransfer error med tdc bredbånd 10~
Fra : SoulWalker

Dato : 02-08-01 21:47

jeg har for 2 dage siden fint kunnet overføre og modtage filer på icq. men
idag da jeg forsøgte sagde den "unknown network error" og den dialog boks
kommer ret hurtig frem som om den knap nok når at kommer på netværk. det
virker da ret underligt især da det har virket. jeg kører win2000 men har
også lige lagt win xp pro rc2 ind og den har jeg også forsøgt fra med samme
resultat. jeg kører på følglende måde:

tlfstik->skillefilter->adsl modem->netkort (ikke atm)

Nogen der kan sige mig hvorfor? en snakkede om jeg kørte med åben eller
lukket opsætning men det er da udelukkende med dem med router hvor det gør
sig gældende er det ikke??? det er da ikke noget jeg kan indstille nogen
steder er det? Håber nogen af jer kloge hoveder kan hjælpe!

mvh

SoulWalker

Fra : Christian Christense~

Dato : 05-08-01 05:03

Der er ingen form for filter på BB (bortset fra port 25), og da din PC får
en officiel adresse, dvs ingen nat nogen steder, må det være din PC
opsætning der er noget galt med.

Åben og lukket konfiguration er kun ved router produkter som fx Netexpress.

/Christian