background som border
Fra : John

Dato : 09-12-09 21:52

Hej
jeg har noge tekst i en menu. Teksten har et baggrundsbillede som
fungerer som en border-top. Problemet er at hvis der er meget
tekst i menu elementet skal baggrundsbilledet optræde over alle
dele af teksten, altså ned på næste linje. Men der kommer kun
baggrundsbillede på den øverste del af teksten. Problemet opstår
kun i IE7. Det virker fint i IE8 og firefox.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 09-12-09 22:46

"John" <julemanden4444@hotmail.com> skrev
> [...]
> baggrundsbillede på den øverste del af teksten. Problemet opstår
> kun i IE7. Det virker fint i IE8 og firefox.

For at det ikke skal blive en gættekonkurrence kan du jo give et link til
siden

--
Mvh-John
www.jp-web.dk