Billeder fra en bestemt mappe
Fra : BoFromDenmark

Dato : 09-12-09 05:20

Hejsa

Jeg har nogle billeder liggende i en mappe på mit webhotel som jeg
godt kunne tænke mig blev vist på min hjemmeside. Hvad hedder html
koden når der skal hentes billeder fra en bestemt mappe? Der kommer
løbende nye billeder og der skal altid startes med det sidst ankomne!

Mvh. Bo

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-12-09 15:00

Der findes der ikke noget HTML der kan dette. Du skal over i noget
Serverside ASP eller PHP afhængigt af hvad serveren supporterer.

Regards Jens Peter Karlsen.