Kilometertæller Passat
Fra : ABJ

Dato : 08-12-09 23:11

Passat 2.0 TDI 2006

Min kilometertæller er pludselig begyndt at vise hastighed i mph, når jeg
holder stille viser den total km, men lige så snart bilen ruller skifter
den.

Jeg har sikkert pillet ved noget jeg ikke har forstand på, jeg har ikke
ændret indstillinger på MFA.

Er der nogen her der ved hvordan jeg får den til at vise normalt.

Hilsen Aksel

Fra : /HB

Dato : 08-12-09 23:45

On 8 Dec., 23:11, "ABJ" <aks...@pcwelt-premium.de> wrote:
> [...]
> ændret indstillinger på MFA.
>
> Er der nogen her der ved hvordan jeg får den til at vise normalt.

Prøv at spørge på dette forum for VAG biler:

www.vagcars.dk

--
/HB

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 08-12-09 23:57

On 8 Dec., 23:11, "ABJ" <aks...@pcwelt-premium.de> wrote:

> Jeg har sikkert pillet ved noget jeg ikke har forstand på, jeg har ikke
> ændret indstillinger på MFA.

Har konen kørt bilen??
Hvornår er det opstået?

Hvilken MFA har du, stor eller lille?

Stor MFA = hold en af skifteknapperne til MFA (på enden af stilken)
inde i 3 sekunder, så kommer du til indstillinger.

Klaus

Fra : ABJ

Dato : 09-12-09 11:16

"Klaus D. Mikkelsen (google groups)" <moppemail@gmail.com> skrev i
meddelelsen
> [...]

Stor MFA = hold en af skifteknapperne til MFA (på enden af stilken)
inde i 3 sekunder, så kommer du til indstillinger.

Der er ikke andre der har kørt bilen.

Jeg opdagede det i går aftes, men det kan godt være begyndt tidligere, bilen
var til 150.000 km service for 14 dage siden, og har stået i Billund 10
dage.

Stor MFA med ratbetjening.

Tak for hjælpen, jeg vil prøve at gå ind i MFA indstillingerne.

Hilsen Aksel

Fra : ABJ

Dato : 09-12-09 15:36

"ABJ" <akselj@pcwelt-premium.de> skrev i meddelelsen

> [...]
> 10 dage.
>
> Stor MFA med ratbetjening.
>
> Tak for hjælpen, jeg vil prøve at gå ind i MFA indstillingerne.

Har prøvet, kan ikke finde noget der ligner, det nærmeste er forbrug mpg/kml

Fra : TL

Dato : 09-12-09 11:48

On Tue, 8 Dec 2009 23:11:27 +0100, in dk.fritid.bil "ABJ"
<akselj@pcwelt-premium.de> wrote:

> [...]
>ændret indstillinger på MFA.
>
>Er der nogen her der ved hvordan jeg får den til at vise normalt.

Print og sæt fast med tape ved siden af speedometer:
50km/t = 31mph
60km/t = 37.5mph
80km/t = 50mph
110km/t = 70mph
130km/t = 81mph

Fra : ABJ

Dato : 09-12-09 11:58

"TL" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen

> Print og sæt fast med tape ved siden af speedometer:
> 50km/t = 31mph
> 60km/t = 37.5mph
> 80km/t = 50mph
> 110km/t = 70mph
> 130km/t = 81mph

Glimragende ide, men det er lettere at se på viseren, den er stadig i kmh.
;-(

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 09-12-09 09:14

On 9 Dec., 15:35, "ABJ" <aks...@pcwelt-premium.de> wrote:

> Har prøvet, kan ikke finde noget der ligner, det nærmeste er forbrug mpg/kml

Hvad siger værkstedet der har nulstillet den?

Klaus

Fra : ABJ

Dato : 09-12-09 18:08

> [...]
> mpg/kml

Hvad siger værkstedet der har nulstillet den?

Har ikke talt med dem endnu.

Aksel