/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Mangel på folk med teknisk/elektrisk indsi~
Fra : Andersen [3650]


Dato : 08-12-09 15:42

Jeg har i dk.teknik.bil efterlyst en (eller flere) som kunne hjælpe mig
med mine småproblemer med min Golf, men ingen lader til at have denne
viden. Så nu er det at jeg vil være så fræk at spørge her, da jeg ved
flere herinde også har teknisk snilde
Så ved du noget så giv venligst lyd.

--
Med venlig hilsen

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark



 
 
Craner (08-12-2009)
Kommentar
Fra : Craner


Dato : 08-12-09 15:56


"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i meddelelsen
news:4b1e65d2$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg har i dk.teknik.bil efterlyst en (eller flere) som kunne hjælpe mig
> med mine småproblemer med min Golf, men ingen lader til at have denne
> viden. Så nu er det at jeg vil være så fræk at spørge her, da jeg ved
> flere herinde også har teknisk snilde
> Så ved du noget så giv venligst lyd.
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Andersen [3650]
>
> andersen snabela nospam prik danmark
>

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja hvis du ikke stiller spørgsmålet, så ved vi jo ikke om vi kan svare.
Ikke for at være fræk, men hvad er det du vil?

Poul


Andersen [3650] (08-12-2009)
Kommentar
Fra : Andersen [3650]


Dato : 08-12-09 16:02

Craner kom med denne ide:
> Ja hvis du ikke stiller spørgsmålet, så ved vi jo ikke om vi kan svare.
> Ikke for at være fræk, men hvad er det du vil?
Nu skulle jeg jo først lige se om der var nogen reaktion overhovedet

>
> Poul

Her er så indlægget fra dk.teknik.bil :


Undrer mig bla over at man ikke kan skifte pære i panelet omkring
blæserregulering og varme justering. Sidder med rammen hvori der er
et stik, men man kan ikke komme til en pære ????
Der er også ledelyset i tågelyskontakten. Hvordan kommer man ind til
den.

Sidst kunne jeg godt tænke mig at få blæseren til at virke igen.
Har skiftet kontakten oppe i panelet uden held. Har set/læst noget om
et board med modstande, hvad er det???

--
Med venlig hilsen

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark



Frank Leegaard (08-12-2009)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 08-12-09 16:16

Andersen [3650] wrote:
> Craner kom med denne ide:
>> Ja hvis du ikke stiller spørgsmålet, så ved vi jo ikke om vi kan
>> svare. Ikke for at være fræk, men hvad er det du vil?
> Nu skulle jeg jo først lige se om der var nogen reaktion overhovedet
>
>>
>> Poul
>
> Her er så indlægget fra dk.teknik.bil :
>
>
> Undrer mig bla over at man ikke kan skifte pære i panelet omkring
> blæserregulering og varme justering. Sidder med rammen hvori der er
> et stik, men man kan ikke komme til en pære ????
> Der er også ledelyset i tågelyskontakten. Hvordan kommer man ind til
> den.
>
> Sidst kunne jeg godt tænke mig at få blæseren til at virke igen.
> Har skiftet kontakten oppe i panelet uden held. Har set/læst noget om
> et board med modstande, hvad er det???

Har svaret dig. Indlægget derovre var vel heller ikke særligt gammelt?



--
- Frank



Andersen [3650] (08-12-2009)
Kommentar
Fra : Andersen [3650]


Dato : 08-12-09 18:10

Følgende er skrevet af Frank Leegaard:
> Andersen [3650] wrote:
>> Craner kom med denne ide:
>>> Ja hvis du ikke stiller spørgsmålet, så ved vi jo ikke om vi kan
>>> svare. Ikke for at være fræk, men hvad er det du vil?
>> Nu skulle jeg jo først lige se om der var nogen reaktion overhovedet
>>
>>>
>>> Poul
>>
>> Her er så indlægget fra dk.teknik.bil :
>>
>>
>> Undrer mig bla over at man ikke kan skifte pære i panelet omkring
>> blæserregulering og varme justering. Sidder med rammen hvori der er
>> et stik, men man kan ikke komme til en pære ????
>> Der er også ledelyset i tågelyskontakten. Hvordan kommer man ind til
>> den.
>>
>> Sidst kunne jeg godt tænke mig at få blæseren til at virke igen.
>> Har skiftet kontakten oppe i panelet uden held. Har set/læst noget om
>> et board med modstande, hvad er det???
>
> Har svaret dig. Indlægget derovre var vel heller ikke særligt gammelt?

Næ egentlig ikke, men jeg syntes normalt at er der en der kan hjælpe
så går der sjældent en dag, og nu er jeg lidt (læs meget) opsat på
at få det i orden

--
Med venlig hilsen

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark



Claus Rasmussen (08-12-2009)
Kommentar
Fra : Claus Rasmussen


Dato : 08-12-09 19:38

Kontakter i den almindelige udformning - såsom tågelyskontakt - kan godt
skiftes.

Man holder tungen lige i munden og med 2 mindre stkuetrækkere kan man låsne
bagpladen.
Det hele løfter sig incl. fjedre og det hele .-)

Pæren er loddet på - efter hvad jeg husker er der IKKE plads til diodepære
og formodstand.

Jeg købte pæren hos en lokal radioreperatør. (skulle bestilles hjem).

På min gamle Golf fra '87 - kunne man godt skifte pæren i blæserreguleringen



Mvh
Claus Rasmussen

>>> Der er også ledelyset i tågelyskontakten. Hvordan kommer man ind til
>>> den.



EK (10-12-2009)
Kommentar
Fra : EK


Dato : 10-12-09 22:59


"Claus Rasmussen" <tvmania@email.dk> skrev i meddelelsen
news:4b1e9d19$0$279$14726298@news.sunsite.dk...
> Kontakter i den almindelige udformning - såsom tågelyskontakt - kan godt
> skiftes.
KLIP>
> På min gamle Golf fra '87 - kunne man godt skifte pæren i
> blæserreguleringen

> Mvh
> Claus Rasmussen

På min Jetta fra 1987, som indretningsmæssigt vel svarer nogenlunde til til
Golf fra den tid, kunne man ikke skifte pæren i panelet til
blæserregulering.
Havde selv samme problem.
Jeg pillede panelet af, og det viste sig, at man ikke uden videre kunne
komme ind til pæren - med lidt vold gik det dog, men det viste sig så at
være en LED-pære, som man jo ikke kunne købe på en tank.
Spurgte hos VAG forhandleren, hvad en såden pære skulle koste - han slog det
op i systemet og kom med en pris, jeg fandt helt ude af proportioner for en
pære. Da jeg spurgte nærmere, fik jeg oplyst, at det ikke var pærens pris,
men prisen for hele panelet, idet pæren ikke kunne skiftes.
Det var så forklaringen på, at jeg skulle bruge vold for at komme ind til
pæren - det var slet ikke meningen, at denne skulle kunne skiftes.
Da jeg kun regnede med at beholde bilen i et par måneder mere den gang,
valgte jeg at køre videre uden lys i panelet
Nu, så mange år senere, er det nok nemmere at komme i nærheden af en LED
pære der kan loddes på istedet, men dengang var den slags pærer ikke så
nemme at skaffe.
mvh
Erik


EK (10-12-2009)
Kommentar
Fra : EK


Dato : 10-12-09 23:19

Det var ikke en LED-pære, men en diodepære jeg mente i nedenstående tekst -
tanketorsk


"EK" <downloading@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
news:4b216f0e$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Claus Rasmussen" <tvmania@email.dk> skrev i meddelelsen
> news:4b1e9d19$0$279$14726298@news.sunsite.dk...
>> Kontakter i den almindelige udformning - såsom tågelyskontakt - kan godt
>> skiftes.
> KLIP>
>> På min gamle Golf fra '87 - kunne man godt skifte pæren i
>> blæserreguleringen
>
>> Mvh
>> Claus Rasmussen
>
> På min Jetta fra 1987, som indretningsmæssigt vel svarer nogenlunde til
> til Golf fra den tid, kunne man ikke skifte pæren i panelet til
> blæserregulering.
> Havde selv samme problem.
> Jeg pillede panelet af, og det viste sig, at man ikke uden videre kunne
> komme ind til pæren - med lidt vold gik det dog, men det viste sig så at
> være en LED-pære, som man jo ikke kunne købe på en tank.
> Spurgte hos VAG forhandleren, hvad en såden pære skulle koste - han slog
> det op i systemet og kom med en pris, jeg fandt helt ude af proportioner
> for en pære. Da jeg spurgte nærmere, fik jeg oplyst, at det ikke var
> pærens pris, men prisen for hele panelet, idet pæren ikke kunne skiftes.
> Det var så forklaringen på, at jeg skulle bruge vold for at komme ind til
> pæren - det var slet ikke meningen, at denne skulle kunne skiftes.
> Da jeg kun regnede med at beholde bilen i et par måneder mere den gang,
> valgte jeg at køre videre uden lys i panelet
> Nu, så mange år senere, er det nok nemmere at komme i nærheden af en LED
> pære der kan loddes på istedet, men dengang var den slags pærer ikke så
> nemme at skaffe.
> mvh
> Erik


Torben Scheel (11-12-2009)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 11-12-09 08:17

EK wrote:
> Det var ikke en LED-pære, men en diodepære jeg mente i nedenstående
> tekst - tanketorsk
>
Same same.

LED = Light Emitting Diode

--
vh
Torben

Andersen [3650] (12-12-2009)
Kommentar
Fra : Andersen [3650]


Dato : 12-12-09 17:30

Den 10-12-2009, skrev EK:
> "Claus Rasmussen" <tvmania@email.dk> skrev i meddelelsen
> news:4b1e9d19$0$279$14726298@news.sunsite.dk...
>> Kontakter i den almindelige udformning - såsom tågelyskontakt - kan godt
>> skiftes.
> KLIP>
>> På min gamle Golf fra '87 - kunne man godt skifte pæren i
>> blæserreguleringen
>
>> Mvh
>> Claus Rasmussen
>
> På min Jetta fra 1987, som indretningsmæssigt vel svarer nogenlunde til til
> Golf fra den tid, kunne man ikke skifte pæren i panelet til blæserregulering.
> Havde selv samme problem.
> Jeg pillede panelet af, og det viste sig, at man ikke uden videre kunne komme
> ind til pæren - med lidt vold gik det dog, men det viste sig så at være en
> LED-pære, som man jo ikke kunne købe på en tank.
> Spurgte hos VAG forhandleren, hvad en såden pære skulle koste - han slog det
> op i systemet og kom med en pris, jeg fandt helt ude af proportioner for en
> pære. Da jeg spurgte nærmere, fik jeg oplyst, at det ikke var pærens pris,
> men prisen for hele panelet, idet pæren ikke kunne skiftes.
> Det var så forklaringen på, at jeg skulle bruge vold for at komme ind til
> pæren - det var slet ikke meningen, at denne skulle kunne skiftes.
> Da jeg kun regnede med at beholde bilen i et par måneder mere den gang,
> valgte jeg at køre videre uden lys i panelet
> Nu, så mange år senere, er det nok nemmere at komme i nærheden af en LED pære
> der kan loddes på istedet, men dengang var den slags pærer ikke så nemme at
> skaffe.
> mvh
> Erik

Ja det var også den konklution jeg kom frem til. Jeg ville dog ikke
give et par hundrede for det panel, så jeg tog min finecutter og
skar "tårnet" hvori pæren sidder af. Købte en lille grøn pære og
puttede den i hullet. Loddede et par ledninger på og fæstnede det
hele med noget acrylfuge (det var hvad jeg havde). Satte det på plads
og samlede ledningerne med to samlemuffer. Vupti så var der lys.
15 kr. for pæren hos T.Svansen + en lille ½ times moslen med at få det
til at være hvor det skulle. Men bare glæden ved selv at have lavet
det frem for at købe løsningen er det hele værd.
Næste projekt er kontakterne med lys i (elbagrude, tågelygter mm.)
og der er den første allerede skilt ad og ser nem ud at fixe.

--
Med venlig hilsen

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark



Frank Leegaard (12-12-2009)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 12-12-09 17:59

Andersen [3650] wrote:
> Den 10-12-2009, skrev EK:
>> "Claus Rasmussen" <tvmania@email.dk> skrev i meddelelsen
>> news:4b1e9d19$0$279$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Kontakter i den almindelige udformning - såsom tågelyskontakt - kan
>>> godt skiftes.
>> KLIP>
>>> På min gamle Golf fra '87 - kunne man godt skifte pæren i
>>> blæserreguleringen
>>
>>> Mvh
>>> Claus Rasmussen
>>
>> På min Jetta fra 1987, som indretningsmæssigt vel svarer nogenlunde
>> til til Golf fra den tid, kunne man ikke skifte pæren i panelet til
>> blæserregulering. Havde selv samme problem.
>> Jeg pillede panelet af, og det viste sig, at man ikke uden videre
>> kunne komme ind til pæren - med lidt vold gik det dog, men det viste
>> sig så at være en LED-pære, som man jo ikke kunne købe på en tank.
>> Spurgte hos VAG forhandleren, hvad en såden pære skulle koste - han
>> slog det op i systemet og kom med en pris, jeg fandt helt ude af
>> proportioner for en pære. Da jeg spurgte nærmere, fik jeg oplyst, at
>> det ikke var pærens pris, men prisen for hele panelet, idet pæren
>> ikke kunne skiftes. Det var så forklaringen på, at jeg skulle bruge vold
>> for at komme
>> ind til pæren - det var slet ikke meningen, at denne skulle kunne
>> skiftes. Da jeg kun regnede med at beholde bilen i et par måneder mere
>> den
>> gang, valgte jeg at køre videre uden lys i panelet
>> Nu, så mange år senere, er det nok nemmere at komme i nærheden af en
>> LED pære der kan loddes på istedet, men dengang var den slags pærer
>> ikke så nemme at skaffe.
>> mvh
>> Erik
>
> Ja det var også den konklution jeg kom frem til. Jeg ville dog ikke
> give et par hundrede for det panel, så jeg tog min finecutter og
> skar "tårnet" hvori pæren sidder af. Købte en lille grøn pære og
> puttede den i hullet. Loddede et par ledninger på og fæstnede det
> hele med noget acrylfuge (det var hvad jeg havde). Satte det på plads
> og samlede ledningerne med to samlemuffer. Vupti så var der lys.
> 15 kr. for pæren hos T.Svansen + en lille ½ times moslen med at få det
> til at være hvor det skulle. Men bare glæden ved selv at have lavet
> det frem for at købe løsningen er det hele værd.
> Næste projekt er kontakterne med lys i (elbagrude, tågelygter mm.)
> og der er den første allerede skilt ad og ser nem ud at fixe.

og nu har du så et herligt lysegrønt, nærmest hvidt lys i stedet for det
smukke mørkegrønne en ny giver ..

Min arbejdstid er for dyr til at jeg gider den slags. Sorry - Ikke engang
DIY-glæden kan findes der.



--
- Frank



Andersen [3650] (12-12-2009)
Kommentar
Fra : Andersen [3650]


Dato : 12-12-09 21:27

Frank Leegaard tastede følgende:
> Andersen [3650] wrote:
>> Den 10-12-2009, skrev EK:
>>> "Claus Rasmussen" <tvmania@email.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:4b1e9d19$0$279$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> Kontakter i den almindelige udformning - såsom tågelyskontakt - kan
>>>> godt skiftes.
>>> KLIP>
>>>> På min gamle Golf fra '87 - kunne man godt skifte pæren i
>>>> blæserreguleringen
>>>
>>>> Mvh
>>>> Claus Rasmussen
>>>
>>> På min Jetta fra 1987, som indretningsmæssigt vel svarer nogenlunde
>>> til til Golf fra den tid, kunne man ikke skifte pæren i panelet til
>>> blæserregulering. Havde selv samme problem.
>>> Jeg pillede panelet af, og det viste sig, at man ikke uden videre
>>> kunne komme ind til pæren - med lidt vold gik det dog, men det viste
>>> sig så at være en LED-pære, som man jo ikke kunne købe på en tank.
>>> Spurgte hos VAG forhandleren, hvad en såden pære skulle koste - han
>>> slog det op i systemet og kom med en pris, jeg fandt helt ude af
>>> proportioner for en pære. Da jeg spurgte nærmere, fik jeg oplyst, at
>>> det ikke var pærens pris, men prisen for hele panelet, idet pæren
>>> ikke kunne skiftes. Det var så forklaringen på, at jeg skulle bruge vold
>>> for at komme
>>> ind til pæren - det var slet ikke meningen, at denne skulle kunne
>>> skiftes. Da jeg kun regnede med at beholde bilen i et par måneder mere den
>>> gang, valgte jeg at køre videre uden lys i panelet
>>> Nu, så mange år senere, er det nok nemmere at komme i nærheden af en
>>> LED pære der kan loddes på istedet, men dengang var den slags pærer
>>> ikke så nemme at skaffe.
>>> mvh
>>> Erik
>>
>> Ja det var også den konklution jeg kom frem til. Jeg ville dog ikke
>> give et par hundrede for det panel, så jeg tog min finecutter og
>> skar "tårnet" hvori pæren sidder af. Købte en lille grøn pære og
>> puttede den i hullet. Loddede et par ledninger på og fæstnede det
>> hele med noget acrylfuge (det var hvad jeg havde). Satte det på plads
>> og samlede ledningerne med to samlemuffer. Vupti så var der lys.
>> 15 kr. for pæren hos T.Svansen + en lille ½ times moslen med at få det
>> til at være hvor det skulle. Men bare glæden ved selv at have lavet
>> det frem for at købe løsningen er det hele værd.
>> Næste projekt er kontakterne med lys i (elbagrude, tågelygter mm.)
>> og der er den første allerede skilt ad og ser nem ud at fixe.
>
> og nu har du så et herligt lysegrønt, nærmest hvidt lys i stedet for det
> smukke mørkegrønne en ny giver ..
>
> Min arbejdstid er for dyr til at jeg gider den slags. Sorry - Ikke engang
> DIY-glæden kan findes der.

Det er faktisk temmelig grønt. Mht tidsforbruget, så er vi heldigvis
så forskellige. Så er der sikkert andre ting hvor vi er lige modsatte
den anden vej rundt

--
Med venlig hilsen

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark



Frank Leegaard (12-12-2009)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 12-12-09 21:36

Andersen [3650] wrote:
> Frank Leegaard tastede følgende:
>> Andersen [3650] wrote:
>>> Den 10-12-2009, skrev EK:
>>>> "Claus Rasmussen" <tvmania@email.dk> skrev i meddelelsen
>>>> news:4b1e9d19$0$279$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>> Kontakter i den almindelige udformning - såsom tågelyskontakt -
>>>>> kan godt skiftes.
>>>> KLIP>
>>>>> På min gamle Golf fra '87 - kunne man godt skifte pæren i
>>>>> blæserreguleringen
>>>>
>>>>> Mvh
>>>>> Claus Rasmussen
>>>>
>>>> På min Jetta fra 1987, som indretningsmæssigt vel svarer nogenlunde
>>>> til til Golf fra den tid, kunne man ikke skifte pæren i panelet
>>>> til blæserregulering. Havde selv samme problem.
>>>> Jeg pillede panelet af, og det viste sig, at man ikke uden videre
>>>> kunne komme ind til pæren - med lidt vold gik det dog, men det
>>>> viste sig så at være en LED-pære, som man jo ikke kunne købe på en
>>>> tank.
>>>> Spurgte hos VAG forhandleren, hvad en såden pære skulle koste - han
>>>> slog det op i systemet og kom med en pris, jeg fandt helt ude af
>>>> proportioner for en pære. Da jeg spurgte nærmere, fik jeg oplyst,
>>>> at det ikke var pærens pris, men prisen for hele panelet, idet pæren
>>>> ikke kunne skiftes. Det var så forklaringen på, at jeg skulle
>>>> bruge vold for at komme
>>>> ind til pæren - det var slet ikke meningen, at denne skulle kunne
>>>> skiftes. Da jeg kun regnede med at beholde bilen i et par måneder
>>>> mere den gang, valgte jeg at køre videre uden lys i panelet
>>>> Nu, så mange år senere, er det nok nemmere at komme i nærheden af
>>>> en LED pære der kan loddes på istedet, men dengang var den slags pærer
>>>> ikke så nemme at skaffe.
>>>> mvh
>>>> Erik
>>>
>>> Ja det var også den konklution jeg kom frem til. Jeg ville dog ikke
>>> give et par hundrede for det panel, så jeg tog min finecutter og
>>> skar "tårnet" hvori pæren sidder af. Købte en lille grøn pære og
>>> puttede den i hullet. Loddede et par ledninger på og fæstnede det
>>> hele med noget acrylfuge (det var hvad jeg havde). Satte det på
>>> plads og samlede ledningerne med to samlemuffer. Vupti så var der
>>> lys. 15 kr. for pæren hos T.Svansen + en lille ½ times moslen med
>>> at få det til at være hvor det skulle. Men bare glæden ved selv at
>>> have lavet det frem for at købe løsningen er det hele værd.
>>> Næste projekt er kontakterne med lys i (elbagrude, tågelygter mm.)
>>> og der er den første allerede skilt ad og ser nem ud at fixe.
>>
>> og nu har du så et herligt lysegrønt, nærmest hvidt lys i stedet for
>> det smukke mørkegrønne en ny giver ..
>>
>> Min arbejdstid er for dyr til at jeg gider den slags. Sorry - Ikke
>> engang DIY-glæden kan findes der.
>
> Det er faktisk temmelig grønt. Mht tidsforbruget, så er vi heldigvis
> så forskellige. Så er der sikkert andre ting hvor vi er lige modsatte
> den anden vej rundt

Enhver hobby er spild af tid. Undtagen for udøveren.

Jeg taler helt personligt.

Så jeg forstår dig da sagtens, men gider ikke den slags længere selv.


--
- Frank



Armand (21-12-2009)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 21-12-09 19:45

EK skrev:
>
> Havde selv samme problem.
> Jeg pillede panelet af, og det viste sig, at man ikke uden videre kunne
> komme ind til pæren - med lidt vold gik det dog, men det viste sig så at
> være en LED-pære, som man jo ikke kunne købe på en tank.
> Spurgte hos VAG forhandleren, hvad en såden pære skulle koste - han slog
> det op i systemet og kom med en pris, ... for hele panelet, idet pæren
> ikke kunne skiftes.
> Det var så forklaringen på, at jeg skulle bruge vold for at komme ind
> til pæren - det var slet ikke meningen, at denne skulle kunne skiftes.
> Nu, så mange år senere, er det nok nemmere at komme i nærheden af en LED
> pære der kan loddes på istedet, men dengang var den slags pærer ikke så
> nemme at skaffe.
>
Dengang troede man vel også at LED's var uforgængelige :-/
I dag ved man sikkert bedre, selvom kvaliteten ovenikøbet må være steget
i takt med produktionen :-/

--
Armand.

TDN (11-12-2009)
Kommentar
Fra : TDN


Dato : 11-12-09 19:08


"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i meddelelsen
news:4b1e65d2$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg har i dk.teknik.bil efterlyst en (eller flere) som kunne hjælpe mig
> med mine småproblemer med min Golf, men ingen lader til at have denne
> viden. Så nu er det at jeg vil være så fræk at spørge her, da jeg ved
> flere herinde også har teknisk snilde
> Så ved du noget så giv venligst lyd.
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Andersen [3650]
>
> andersen snabela nospam prik danmark
>
>

Jeg har købt mit panel hos NAP Nordic Autoparts i Risskov. Ved ikke om de
eksisterer stadig, da det var i 2004.
Dengang var varenummer: 5191 919 383, Panel f/varme-regl kr. 165,00 +m

Mvh
Thomas


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177554
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408852
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste