2012 - Sikke en omgang l...
Fra : Peter Heide

Dato : 06-12-09 03:02

Sjældent har jeg kedet mig så ekstremt som under den film. CGI-effekterne er
flotte. Ingen tvivl om det... men filmen : hold da ferie ! Manuskriptet må
være skrevet at et hold hjernedøde, skuespillerne kan jo så ikke gøre for at
de har det rene lort at arbejde med, og deres præstation er også dér efter
( med undtagelse af Woody Harrelson som tilsyneladende har fanget pointen og
spiller totalt over the top ) Hvis normale mennesker reagerer på DEN måde
,som de 4-5 hovedpersoner gøri filmen, imens hele verden ramler sammen
omkring dem : Ja, så er alligevel håb for menneskeheden !

Ja undskyld mig ; men der sgu den værste film jeg har været vidne til i år.
OK, det er omgang uforpligtende ramasjang, men behøver filmen være så
åndssvag så det nærmest er en fornærmelse over for dets publikum ?

Dog til filmens forsvar sad jeg ikke bænket foran skærmen i stive 3 timer
men tog mig nogle ordentlig pauser ind i mellem. Jeg vil have betragtet det
som ren tortur hvis jeg havde været tvunget til gennemse hele filmen fra den
ene ende til den anden.

Jeg vil gi' 2012 : 1 stjerne ud af 6. Nej....fandmer NEJ : jeg giver 2012
NUL stjerner ud af 6 !!

Fra : Michael

Dato : 07-12-09 20:30

Hehe hvad syntes du så om Zlato Burik i filmen?.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 07-12-09 21:05

Michael <dsl46016@vip.cybercity.dk> declared in:
00843ec6$0$1419$c3e8da3@news.astraweb.com :

http://www.youtube.com/results?search_query=2012+it%27s+russian&search_type=&aq=f

Fra : Peter Heide

Dato : 08-12-09 02:51

"Michael" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> Hehe hvad syntes du så om Zlato Burik i filmen?.

Har altid syntes han er en stereotyp skuespiller. Så han passer meget godt
ind i elendigheden.

Fra : PerX ...

Dato : 15-12-09 06:13

In article <4b1b1082$0$271$14726298@news.sunsite.dk>, salute@vip.dk
says...
> Ja undskyld mig ; men der sgu den værste film jeg har været vidne til i år.
> OK, det er omgang uforpligtende ramasjang, men behøver filmen være så
> åndssvag så det nærmest er en fornærmelse over for dets publikum ?

Åh hold da op, den var sgu da god i sin genre *g*

Og vittig:

Frustreret Olie Sheik: En milliard dollars er mange penge!
Nydelig repræsentant: Øh undskyld Sir, det er en milliard Euro.

Tag den amerika *g*