Ascom Eurit 20 manual på dansk?
Fra : SGM

Dato : 02-08-01 20:42

Hej.

Jeg har netop fået foræret en ascom eurit 20, men mangler en dansk manual.
Jeg ved nemlig ikke hvad de forskellige symboler på tasterne betyder
hvis der er nogen der har en manual på dansk i pdf format vil jeg blive
meget glad.

På forhånd tak.
Søren

Fra : Knud Berggreen

Dato : 03-08-01 22:16

In <3b69ad06$0$273$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, on 08/02/2001
at 09:41 PM, "SGM" <smash@post6.tele.dk> said:

> [...]

>manual. Jeg ved nemlig ikke hvad de forskellige symboler på tasterne
>betyder Så hvis der er nogen der har en manual på dansk i pdf format

Jeg havde en 30'er som min søæn fik da jeg selv fik en trådløs 133 men mon
ikke symbolerne er de samme?

Om ikke andet, så vil en tysk manual måske hjælpe?
http://phaidra.ascom.com/digitalassets/50/file126878_1_Ascom_Eurit_20_de.pdf

/Knud

--
Skrækeksempler på splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og det andre sider på sitet er også ganske tankevækkende....

Fra : SGM

Dato : 05-08-01 13:50

Jeg har i mellemtiden fået en i html format på dansk fra en anden i
nyhedsgruppen, som jeg så selv har kodet lidt på og lavet til en lille
hjemmeside

Mange tak for hjælpen.

/Søren

Fra : Den glade dreng

Dato : 05-08-01 16:01

SGM <smash@post6.tele.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3b6d40ec$0$52616$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg har i mellemtiden fået en i html format på dansk fra en anden i
> nyhedsgruppen, som jeg så selv har kodet lidt på og lavet til en lille
> [...]
Hvor fandt du den henne?

Per

Fra : SGM

Dato : 05-08-01 20:33

> Hvor fandt du den henne?
>
> Per

Fra en i nyhedsgruppen. Hvis du ønsker kan jeg sende den pr mail.
/Søren

Fra : Hammer

Dato : 09-08-01 12:28

du må også gerne sende den til mig

Fra : suitsubetter

Dato : 12-04-02 09:25

Jeg ønsker også gjerne å få tilsendt denne manualen på mail!
Har også fått en Aurit 20 telefon uten brukermanual og er litt fortvilet

På forhånd takk,
Tor Einar

http://www.kandu.dk/