Software til keyboard
Fra : Torben Abildgaard

Dato : 02-08-01 20:21

Håbefuld 8-årig har erhvervet sig et midi-keyboard
(Casio/ctk-451) og vil så frygtelig gerne have skidtet
monteret på computeren, fordi han så kan sidde og sample
alverdens strofer.

Hvilken software skal jeg kigge efter?

--

[OO]
<>' vh/Torben, der
selvfølgelig håber at have fat i den rette gruppe!

Fra : Jan Holm

Dato : 02-08-01 22:57

Hej Torben

Hvis han er seriøs ender han temmelig sikkert med Logic Audio, så hvorfor
ikke starte med deres mini begynder model, micro logic (995,-). Det gode ved
logic er at du kan lave det mest avancerede setup og du kan lave det mest
simple, dvs han kan starte simpelt og så vokse med sit software.

Mange vil sikkert skrige på cubase. Jeg læste for nyligt et indlig på en
mailing liste med en nybegynder der prøvede begge men endte op med logic.
Nemmere og mere intuitivt at bruge, hvilket også er min erfaring.

http://www.emagic.de/english/products/logic/mlav.html

Prøv evt. at spørge i dk.kultur.musik.produktion

--
Regards Jan Holm
Parkholm Audio Lab

Fra : Torben Abildgaard